Ville da ikke snyde jer for en videofilm jeg har lavet i dag. Husk se den i 720p
Det min første gang, så bær over mig
Hvad synes I mht filmen og teknik osv???

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cykelmyggen Egon skrev:Der er sikkert flere ting der kunne rettes, men det der falder mig mest i øjnene er Micheals teknik. Han skal holde brystet oppe og "sætte" sig mere tilbage i trækket, det ser også ud som om han med fordel kunne starte lidt længere tilbage med overkroppen inden han trækker.

Cykelmyggen Egon skrev:Der er sikkert flere ting der kunne rettes, men det der falder mig mest i øjnene er Micheals teknik. Han skal holde brystet oppe og "sætte" sig mere tilbage i trækket, det ser også ud som om han med fordel kunne starte lidt længere tilbage med overkroppen inden han trækker.

Duffman skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Der er sikkert flere ting der kunne rettes, men det der falder mig mest i øjnene er Micheals teknik. Han skal holde brystet oppe og "sætte" sig mere tilbage i trækket, det ser også ud som om han med fordel kunne starte lidt længere tilbage med overkroppen inden han trækker.
ja jeg har altid haft problemer med at runde øvre ryg især under max løftjeg vil dog sige at det er nok det grimmeste dødløft jeg længe har lavet haha

Patman skrev:Duffman skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Der er sikkert flere ting der kunne rettes, men det der falder mig mest i øjnene er Micheals teknik. Han skal holde brystet oppe og "sætte" sig mere tilbage i trækket, det ser også ud som om han med fordel kunne starte lidt længere tilbage med overkroppen inden han trækker.
ja jeg har altid haft problemer med at runde øvre ryg især under max løftjeg vil dog sige at det er nok det grimmeste dødløft jeg længe har lavet haha
Men nu få ændret din dødløft max over i stats
kan se jeg havde 39 cm guns før da jeg lagde på 90, nu de kun 37 

Lentz skrev:@Patman:
-Nu var det lidt svært at se fra den vinkel men umiddelbart så prøv at sæt føderne tættere sammen, ca hoftebredte.
-Føderne skal være 50/50 forhold til stangen.
-Hav skuldrene ind over stangen.
- Når stangen passere knæene, så stram ballerne der ved vil hofterne aktiveres og skyde frem.
Specielt dette har også været et personligt problem som hurtig hjalp mig med flere kg på stangen.
-Husk at træk med ryg/bryst først, så det er en flydende bevægelse og ikke strækker benene først og der efter ryg
Ellers godt kæmpet.
Jeg er relativ ofte i Sønderborg selv, så kunne da være man skulle fixe en træning næste gang?

Patman skrev:Lentz skrev:@Patman:
-Nu var det lidt svært at se fra den vinkel men umiddelbart så prøv at sæt føderne tættere sammen, ca hoftebredte.
-Føderne skal være 50/50 forhold til stangen.
-Hav skuldrene ind over stangen.
- Når stangen passere knæene, så stram ballerne der ved vil hofterne aktiveres og skyde frem.
Specielt dette har også været et personligt problem som hurtig hjalp mig med flere kg på stangen.
-Husk at træk med ryg/bryst først, så det er en flydende bevægelse og ikke strækker benene først og der efter ryg
Ellers godt kæmpet.
Jeg er relativ ofte i Sønderborg selv, så kunne da være man skulle fixe en træning næste gang?
tror min fodstang er fin.
ja jeg prøver også, skal nok komme, det sku svært når det tungt
Ja ingen problem, hvad laver du i Sønderbronx da

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster