Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65724 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049583 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

Drømme på " kommando "

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hey, jeg er meget fascineret af drømme. Da jeg jeg selv har haft en masse gode, og det er meget spændende.
Har self os haft maridt, men drømme i alt giver meget til eftertanke synes jeg.
Har læst noget om drømmetydning, hvad drømmen fortæller dig osv, og at personerne i drømmen er afspejlinger af dig selv.
Jeg ved godt man drømmer hver nat ca 2 timer, men kan stort set aldrig huske mine drømme når jeg vågner. Det sker sjældent atjeg har en drøm jeg kan huske, hvor jeg har bar har ligget og drømt og oplevet en masse.
Så mit spørgsmål er, om man kan gøre noget for at få en mere " spændende " drøm, som ville præge en og man kan huske om morgenen.

Ved ikke lige hvorfor jeg spørger her, men håber der kommer nogle svar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 25. okt 2010, 13:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeg mener at have hørt noget om, at folk der indtager ZMA får vildere drømme
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 19. okt 2009, 18:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Googlede lige ZMA, hvis det er zink og kalk som jeg fandt det til, så tar jeg det os :p
Jeg tar zink tabelleter og kalk og d vitimin :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 25. okt 2010, 13:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



wrestler123 skrev:Googlede lige ZMA, hvis det er zink og kalk som jeg fandt det til, så tar jeg det os :p
Jeg tar zink tabelleter og kalk og d vitimin :)


Det er Zink, Magnesium og B6 i nogle bestemte mængder.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ved ikke hvordan eller hvorfor, men tit når jeg drømmer så 'går det op for mig' at jeg drømmer, og det kan faktisk være ret syret. Så gør jeg alt like a boss. Flyver rundt, hopper på højhuse osv. Se det er at drømme!
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg drømmer tit de mest mærkelige ting. Til tider undrer jeg mig over hvor det kommer fra. Mine drømme kan være så indholdsrige og spændende, at jeg ikke kunne forestille mig, at jeg havde fantasi til at stykke det sammen i vågen tilstand. Og jeg kan som regel huske mine drømme ret godt. I nat drømte jeg f.eks, at jeg gik rundt ude i det kvarter jeg bor i. Jeg gik rundt i træsko uden hæl (og jeg ejer ikke, og har aldrig ejet et par træsko). Jeg undrede mig over, at den lokale gravhøj med mindesten havde fået bygget et kæmpemæssigt sort tag henover. Jeg valgte derefter at gå hjem. Da jeg kom hjem stod vinduerne pivåbne. Jeg valgte i stedet for at bruge døren, at kravle ind af det ene vindue. Da jeg var halvvejs inde af vinduet tabte jeg den ene træsko, og måtte strække benet ned for at fiske efter den. Da jeg endelig kom ind af vinduet stod jeg i et rum som ikke ligner noget rum i det hus jeg bor i. I stedet for en dør, var der en stor åbning ind til det næste rum, som var skærmet af med store gardiner som stod og blafrede i vinden. Da de skilte sig ad kunne jeg se der stod en mand på den anden side af gardinet, og regnede med at det var en indbrudstyv, så jeg forsøgte at sparke ham i hovedet med mine træsko. Tilsyneladende måtte det have været ret uhyggeligt for mig, for min kæreste vækkede mig ved at jeg lå og sagde lyde, mens jeg sparkede ud i luften.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Et mareridt slår enhver gyser :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 5. jan 2010, 22:18
Geografisk sted: Allerød
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



I øvrigt så er den helt klare konklusion på min drøm, at jeg brændende ønsker mig et par træsko uden hæl ;)
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man kan tit få følelsen af slet ikke at huske hvad man har drømt. Det kan sagtens være en forestilling eller en mentalitet du pådrager dig selv så snart du vågner. Hvis du har en følelse af du har drømt noget, kan det automatisk komme til dig i løbet af dagen. Set your mind free, bro.
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



L1NSE skrev:Man kan tit få følelsen af slet ikke at huske hvad man har drømt. Det kan sagtens være en forestilling eller en mentalitet du pådrager dig selv så snart du vågner. Hvis du har en følelse af du har drømt noget, kan det automatisk komme til dig i løbet af dagen. Set your mind free, bro.


Det at man ikke husker hvad man har drømt er vel mere et tegn på at man har haft en uforstyrret søvn, hvorimod man ofte husker drømmen hvis man vågner i shock eller på anden måde vækkes "før tid"?

Eksempelvis når man føler at man falder, (som i Inception,lol) er det jo den propriceptive sans der bevirker at vi vågner med et spjæt, måske fordi et ben er røget ud over sengelejet og ofte husker man drømmen eller, mere sandsynligt, mareridtet :)

Mellemstykket med hvorfor man så husker sine drømme efter abrudt søvn, hverken ved jeg eller tør gisne om.

Med forbehold for at alt hvad jeg skriver kan være det rene broscience, hehe :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 5. jan 2010, 22:18
Geografisk sted: Allerød
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 170 gæster