Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

RippedInFourWeeks skrev:Jeg leder efter et par nye in-ears høretelefoner, jeg havde før et par A jays four, og var fuld tilfreds. Jeg har set at der er ved at komme en ny version ud, A jays five, men det ser ud som om de kun har den til android... Har i nogen foreslag? budget op til ca. 800
Edit: så lige at de har dem til iOS nu :-)

RippedInFourWeeks skrev:bumber lige endnu engang, jeg ville lige spørge om man skal købe sangene for at få det fulde potentiale ud af sine høretelefoner (hvis de er af den dyre ende) eller om man godt kan nøjes med at downloade sangen fra youtube vha. youtube downloader?

mikej skrev:Hvad høretelefonerne angår, hvorfor ikk' et anerkendt mærke som Sennheiser?

mikej skrev:Jeg var selv på jagt efter nyt høretelefoner primært til træning og lign. og efter at have læst nettet nærmest tyndt![]()
Er dem jeg har stødt på med klart bedst anmeldelser Klipsch Image S4i, jeg kender ikke mærket som sådan, men de lyder virkelig også godt, de virker ikke super holdbare, men det der vil ingen der gør?!
Pros: Fantastisk lyd, 550,- billigt
Cons: Ser lidt billige ud

Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?

salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.

Clavicula skrev:salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.
Implying de fleste af jer ville kunne høre forskel i en blindtest på 5-600krs headphones og 20krs anyway.
Mine har bare en tendens til at gå i stykker gennem wear and tear, træder på dem ved uheld eller hvad fanden ved jeg, så orker jeg ihvertfald ikke de har kostet +400 kr.

hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.
Implying de fleste af jer ville kunne høre forskel i en blindtest på 5-600krs headphones og 20krs anyway.
Mine har bare en tendens til at gå i stykker gennem wear and tear, træder på dem ved uheld eller hvad fanden ved jeg, så orker jeg ihvertfald ikke de har kostet +400 kr.
Latterlig påstand - selvfølgelig kan du høre forskel. Tag nu blot Apples in ear (nye og gamle) og sammenlign med ca. hvad som helst af middelmådige hovedtelefoner, og du vil blive overvældet over forskellen.
Og at de går i stykker gennem 'wear and tear' er formegentlig fordi du ikke behandler dem ordentligt og bare krøller ledningen sammen, så lortet går i stykker i løbet af få måneder.
Ingen siger du skal give en formue for dine hovedtelefoner, men at påstå at man ikke kan høre forskel og at lortet er alligevel spontaneous disintegrates er ikke valide argumenter.

Clavicula skrev:hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.
Latterlig påstand - selvfølgelig kan du høre forskel. Tag nu blot Apples in ear (nye og gamle) og sammenlign med ca. hvad som helst af middelmådige hovedtelefoner, og du vil blive overvældet over forskellen.
Og at de går i stykker gennem 'wear and tear' er formegentlig fordi du ikke behandler dem ordentligt og bare krøller ledningen sammen, så lortet går i stykker i løbet af få måneder.
Ingen siger du skal give en formue for dine hovedtelefoner, men at påstå at man ikke kan høre forskel og at lortet er alligevel spontaneous disintegrates er ikke valide argumenter.
Det skal så siges ja, at jeg behandler dem ikke særlig pænt, hvilket ihvertfald er en stor grund til jeg ikke vil købe 400krs bøffer. Måske gik jeg overbords med lydkvaliteten, men kvaliteten i mine 20krs er tilfredstillende for mine behov.
Så hvis du er ligesom mig, hvor økonomien betyder mere end lydkvaliteten, så kan jeg stadigvæk anbefale in ear headphones fra tiger.

hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.
Det skal så siges ja, at jeg behandler dem ikke særlig pænt, hvilket ihvertfald er en stor grund til jeg ikke vil købe 400krs bøffer. Måske gik jeg overbords med lydkvaliteten, men kvaliteten i mine 20krs er tilfredstillende for mine behov.
Så hvis du er ligesom mig, hvor økonomien betyder mere end lydkvaliteten, så kan jeg stadigvæk anbefale in ear headphones fra tiger.
Hvis du så giver +100 kr for et par hovedtelefoner, som du så behandler ordentligt, så får du også nogen som er til at holde ud at lytte med. Jeg forstår at man ikke vil betale en formue, men om du giver 120 eller 20 kr for et par hovedtelefoner er ikke dét som vælter ens økonomi.
Anyways, det er bare min mening.

Clavicula skrev:hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:hr_bjoern skrev:Clavicula skrev:salt skrev:Clavicula skrev:in ear headphones fra tiger, koster 20 kr. yderst god lyd ifht til prisen, og jeg kan garantere dig dine headphones kommer til at gå i stykker på et tidpunkt under træning, hvad vil du så helst, have mistet 20kr eller 550?
Nej.
Hvis du så giver +100 kr for et par hovedtelefoner, som du så behandler ordentligt, så får du også nogen som er til at holde ud at lytte med. Jeg forstår at man ikke vil betale en formue, men om du giver 120 eller 20 kr for et par hovedtelefoner er ikke dét som vælter ens økonomi.
Anyways, det er bare min mening.
Enig 100kr ville ikke vælte det, men taget i betragtning af jeg slider dem hurtigt op, og kan stille mig tilfreds med mindre end optimal lydkvalitet, så er det jo bare lige det der fungerer for mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster