Jeg har aldrig haft problemer med mine knæ overhovedet. Men i mit program skal man lave lunges en gang om ugen. Jeg laver så normal lunges og dagen efter har jeg ondt i mit knæ lige under knæskallen. Jeg prøver så ugen efter (i onsdags) at lave walking lunges og se om det er bedre, men præcis det samme sker. Har ondt i 1-2 dage efter. Det går væk når jeg varmer op så kan ikke mærke det når jeg dyrker sport eller squat eller noget.
Nogen som har en ide hvad det kunne være? som sagt har jeg aldrig haft problemer med knæ før jeg prøvede den her øvelse.
Derudover er der nogle anbefalinger som har en erstatning for den? Jeg kører sheiko og tror primært øvelsen er der for at få strukket musklen ud efter al den dødløft ligesom db flies for brystet efter bænk. Men jeg synes der er så meget til bagkæden i øvelsen så ville være lækkert med en øvelse til quads som ikke går så meget i røven også

Har derudover lidt skulder "problemer" og ville spørge jer hvad i laver af øvelser for bare generel shoulder health. lige nu laver jeg bare lidt rotator cuff øvelser til sidst i træningen, dislocations i starten og SMR.