Oh lord..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

så blev til en skuldre træning hjemme, og ben imorgen lol!

ZinK_ skrev:Efter en hård arbejdsdag, var jeg top tunet til en omgang skuldre samt ben træning. Efter 25 minutter på cykel dertil. Fandt jeg ud af, at jeg havde glemt mine shorts derhjemme..... Og havde selvfølgelig jeans på![]()
fml

emil100j skrev:At jeg fra på mandag, skal aflevere min mobil i skolen, hele ugen.
Hvorefter den bliver låst inde og vi får den når vi har fri, altså vi må ikke engang have den i frikvarterene.
Fml.
Og sidste gang vi blev tvunget til at aflevere vores mobiler, allesammen, var der en fra min parallelklasse der havde nakket min mobil, fordi at vi havde samme slags cover på, Men jeg havde altså en Iphone 5S, og hun havde en Sony..
Så brokkede jeg mig, og sagde til min lærer at hun selv kunne få lov til at betale for en ny, hvis den ikke blev fundet.
Hvorefter hun så prøver at smide mig på kontoret (hos rektor) (dunno why). Men til hendes store ærgelse var rektor taget hjem.

ZinK_ skrev:Efter en hård arbejdsdag, var jeg top tunet til en omgang skuldre samt ben træning. Efter 25 minutter på cykel dertil. Fandt jeg ud af, at jeg havde glemt mine shorts derhjemme..... Og havde selvfølgelig jeans på![]()
fml

Jacob Hansen skrev:ZinK_ skrev:Efter en hård arbejdsdag, var jeg top tunet til en omgang skuldre samt ben træning. Efter 25 minutter på cykel dertil. Fandt jeg ud af, at jeg havde glemt mine shorts derhjemme..... Og havde selvfølgelig jeans på![]()
fml
Jeg har trænet i bokseshorts nogle gange når det er sket.
Dozeren render gerne rundt i underhakkere om sommeren

sjonas skrev:emil100j skrev:At jeg fra på mandag, skal aflevere min mobil i skolen, hele ugen.
Hvorefter den bliver låst inde og vi får den når vi har fri, altså vi må ikke engang have den i frikvarterene.
Fml.
Og sidste gang vi blev tvunget til at aflevere vores mobiler, allesammen, var der en fra min parallelklasse der havde nakket min mobil, fordi at vi havde samme slags cover på, Men jeg havde altså en Iphone 5S, og hun havde en Sony..
Så brokkede jeg mig, og sagde til min lærer at hun selv kunne få lov til at betale for en ny, hvis den ikke blev fundet.
Hvorefter hun så prøver at smide mig på kontoret (hos rektor) (dunno why). Men til hendes store ærgelse var rektor taget hjem.
Hvilken skole :O?

Borumpas skrev:Nu giver jeg fandme snart op…
Jeg fik besøg af viceværten, og han fiksede mit problem med utætte vinduer, som peb og gjorde det svært at sove.
Nu hvor jeg ikke længere bliver forstyrret af dét, så opstår der sgu da bare en ny lyd! Og jeg kan ikke finde ud af, hvor den kommer fra. Det er sikkert radiatoren, men jeg kan ikke finde det præcise sted…

NGS skrev:At min ulykkesforsikring er steget med næsten 1000kr da jeg har rykket niveau 1 til 3.....

LookWhatYouDid skrev:"Ej, styrketræner du? Det gør jeg også, på de der gode stram-op hold om mandagen"
Oh lord..

ChristianOlsen skrev:At Oats ikke er en del af min næste kostplan, i en hel måned

Jacob Hansen skrev:NGS skrev:At min ulykkesforsikring er steget med næsten 1000kr da jeg har rykket niveau 1 til 3.....
Du skal være glad for overhoved at kunne få en

awesome skrev:
Jeg går til bodyflow :-D
Meeen....stram op er måske liiiige at presse den

JRHEDER skrev:Hvorfor kan du ikke tegne en ulykkesforsikring?

LookWhatYouDid skrev:awesome skrev:
Jeg går til bodyflow :-D
Meeen....stram op er måske liiiige at presse den
Hvad hulan er "body-flow"?![]()
OT: Jeg mangler tyggegummi.

Behøver jeg sige mere... 

Behøver jeg sige mere...
[/quote

awesome skrev:Lundskiy skrev:IdrætslærereBehøver jeg sige mere...
[/quote
Ja? hehe....min bevægelses- og idrætslærer var genial

awesome skrev:
Med fare for et permanent Ban herindefra
](./images/smilies/wallbash.gif)

LookWhatYouDid skrev:Spøg til side, det ser faktisk interessant ud. Jeg håber at jeg en dag får mere tid til at dyrke min smidighed..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster