Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Christian A skrev:Jeg er væsentlig stærkere i ryggen, og har flere sæt til ryggen end til brystet ... Træner altid hele kroppen.
Kunne måske godt prøve at strække brystet ud. Det vil nok ikke skade at prøve det.

SpliFF skrev:Christian A skrev:Jeg er væsentlig stærkere i ryggen, og har flere sæt til ryggen end til brystet ... Træner altid hele kroppen.
Kunne måske godt prøve at strække brystet ud. Det vil nok ikke skade at prøve det.
Din styrkeliste gav bare udtryk for at det er anderledes.
Stræk ud, træk skuldrende godt tilbage når du skal presse, lad være med at lave for tunge set i dine presseøvelser.
Presser jeg med for meget vægt, opstår der også stærke smerter for mig.
Lyder som en overbelastning/irritation af sener.
Jeg vil ikke love dette er den rigtige løsning på dine problemer.
Er selv nødt til at se en fys for at finde ud af hvad der foregår.
sidst jeg lige ville prøve tungt skete der det, at på 7 rep, kom der en følelse i forskulderen af, at den nærest bliver trukket fra hinanden og en vild smerte.
Derefter er smerten der så, ved al træning af bryst og forskulder.
Dagene efter min sidste episode var min forskulder herefter konstant hård og vaskulær.
Opdelingen af øverste og nederste del af brystet kan heller ikke ses efter uheldet.
Når jeg flexer er der fin streg henover det ene bryst, hvor det andet nu bare er fladt.
Regner dog med det snart er godt igen.
Startede med at få smerter omkring hvor byst og arm mødes, nu føles det mere som det er i forskulderen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster