Udgaard skrev:En ikke uvæsentlig detalje er om du kun vil have set på din teknik eller om du oplever smerte/ubehag under/efter du har squattet?
Jeg prøver at lytte til min krop, og tænke over hvad jeg gør forkert når noget føles forkert.
Jeg synes jeg har haft lidt issue med et punkt på ryggen, lidt under midtvejs nede, i højre side. Men synes ikke problemet var der sidst, hvor jeg så prøvede at fokusere mere på at spænde op i ryggen (albuerne sammen, stangen ned i ryggen, og trække den fra hinanden). Det er også noget som er gået væk, hvis jeg har foam rollet ryggen.
Jeg har også haft en tendens til at overstrække lænden, hvilket sikkert også har kunnet spillet en rolle.
Synes mit højre knæ, er begyndt at klikke mere (evt. højere) end førhen, men synes ikke jeg har smerte i forbindelse med det.
For noget tid tilbage kunne jeg godt få ondt i knæet, men tror det hang sammen med, at jeg ikke pressede knæene ordentligt ud under squat.
Så har jeg en anelse bøvl med mine albuer efter endt træning og evt. den følgende dag, men det tror jeg mere hænger sammen med en anelse for bredt greb i bænkpres. Mine underarme har vidst ikke helt været 90° til stangen.
Jeg bruger fat gripz i bent over row, og de opvarmningssæt jeg kan i dødløft, og så har jeg brugt captains of crush ved siden af. CoC har jeg dog lagt lidt på hylden, til jeg synes mine albuer er på toppen igen