Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1368
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1366

Følg bodybuilding.dk på

Stripped Down Hypertrophy

Udskriv emne

Post din vurdering af et program du har kørt

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram

Som tilten beskriver har jeg valgt at dele min oplevelse af programmet Stripped Down Hypertrophy.

Jeg valgte at følge programmet i 3 uger. Den første uge var den hårdeste syntes jeg, da jeg skulle vende mig til den høje frekvens. jeg sov utroligt meget gerne 12-14 timer hver nat. De næste 2 uger sov jeg også meget længe, dog mest på træningsdagene. Har ikke fået nogle skader udover en utrolig øm lænd, Og styrken er steget gevaldigt trods den korte tid programmet varede, Er f.eks gået fra at have en 5rm i bænkpres på 87.5kg, til at have en 5rm på omkring de 100kg.

Jeg har desuden ikke haft nogen spotter på mens jeg fulgte programmet, Så jeg har ikke turde give mig selv fuld ud på grund af jeg mener det er tåbligt pludselig at ligge med 100kg dødvægt ovenpå sig.

- Med hensyn til Hypertrofi har programmet også været godt. jeg kan da se der er sket en smule, især med "pump" på, men ikke noget helt vildt, hvilket jeg heller ikke havde forventet da programmet jo kun stod på i 3 uger.

- Jeg har valgt at give programmet 5/5 Stjerner, da det har overrasket mig på mange måder.
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

The EctoLion skrev:Som tilten beskriver har jeg valgt at dele min oplevelse af programmet Stripped Down Hypertrophy.

Jeg valgte at følge programmet i 3 uger. Den første uge var den hårdeste syntes jeg, da jeg skulle vende mig til den høje frekvens. jeg sov utroligt meget gerne 12-14 timer hver nat. De næste 2 uger sov jeg også meget længe, dog mest på træningsdagene. Har ikke fået nogle skader udover en utrolig øm lænd, Og styrken er steget gevaldigt trods den korte tid programmet varede, Er f.eks gået fra at have en 5rm i bænkpres på 87.5kg, til at have en 5rm på omkring de 100kg.

Jeg har desuden ikke haft nogen spotter på mens jeg fulgte programmet, Så jeg har ikke turde give mig selv fuld ud på grund af jeg mener det er tåbligt pludselig at ligge med 100kg dødvægt ovenpå sig.

- Med hensyn til Hypertrofi har programmet også været godt. jeg kan da se der er sket en smule, især med "pump" på, men ikke noget helt vildt, hvilket jeg heller ikke havde forventet da programmet jo kun stod på i 3 uger.

- Jeg har valgt at give programmet 5/5 Stjerner, da det har overrasket mig på mange måder.

hvad fik du ellers i fremgang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

hvad fik du ellers i fremgang.

Hvis du tænker styrkefremgang kan du kigge i min log har logget alle træninger. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

På den måde du skriver, lyder det som om du er stoppet... Hvorfor er du det, hvis programmet nu ellers var så godt?
Billede

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus, Risskov

Træner her: Ny Helse og Motion

Logbog: Ingen logbog

Hvad sagde vægten før/efter?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 10.00

Mulvad4ever skrev:På den måde du skriver, lyder det som om du er stoppet... Hvorfor er du det, hvis programmet nu ellers var så godt?

Grunden til jeg stoppede var at jeg ikke kunne holde til at køre det længere, 5 fullbody pas i ugen er sku hårdt! :D
- Det er desuden også kun meningen man skal køre det i 3 uger.
Brugeravatar

Styrkeliste

Barbellz skrev:Hvad sagde vægten før/efter?

Vejede mig ikke inden så ved det ikke helt, men vil skyde på jeg tog et kg på måske. Bulkede heller ikke rigtigt, jeg lå måske 500kcal i overskud på dagene jeg trænede, resten af dagene lå jeg i underskud. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Hey :)

Nu er skal jeg selv til at starte på SDH, og jeg har læst din log for lige at lurer lidt på, hvordan du havde lavet programet. Jeg har også kigge på de 2 andre, som også har lavet anmeldelser af SDH. Det ser ud som om i alle sammen har valgt at lave om på programmet, så i har 2 dage som man så kører 5 gange i ugen? Det har jeg også valgt men mit. Jeg undrer mig dog over noget. Burde i ikke stifte ud i mellem øvelserne og repsne, så det faktisk er 4 forskellige træningsdage. Det er måske nemmere at forklare med et eksemple? Hvis nu vi havde kørt programmet efter bogen, så skulle man træne bænk og de andre øvelser i grp1 5x5 den ene dag også dagen efter træne skulle man træne grp1 igen men denne gang, skulle man træne det til sidst og kører 4x10. I jeres versioner af programmet træner i kun bænk 5x5? Er det mig, som har misforstået noget? Jeg smider lige min version op. Jeg ved godt det er meget dårligt forklaret men håber du forstår essensen af mit spørgsmål. Altså selvom vi har lavet "om" på programmet, så skal man vel stadig kører alle grupperne i alle dagene både 5x5 og 4x10?
På forhånd tak :)

Dag1:
Grp1: 5X5
(A1) flad bb bænk,
(A2)bb rows
(B) Leg press

Grp2: 4x10
(A1) db skulderpres
(A2) pull ups
(B) dødløft

Dag2:
Grp1 5x5
(A1)Military press
(A2) Pulldowns widegrip
(B)squat

Grp2: 4x10
(A1)Incline bb bænk
(A2)one-arm DB row
(B)Leg extensions

Dag3:
Grp1: 10x4
(A1) flad bb bænk,
(A2)bb rows
(B) Leg press
Grp2: 5x5
(A1) db skulderpres
(A2) pull ups
(B) dødløft

Dag4:
Grp2:5x5
((A1)Incline bb bænk
(A2)one-arm DB row
(B)Leg extensions

Grp1: 4x10
(A1)Military press
(A2) Pulldowns widegrip
(B)squat
Brugeravatar

Reputation point: 0

Hej - Jeg kørte programmet ud fra mine svagheder som er nakke og triceps. Det vigtigste i programmet er vel bare at man har 4-5 fullbody pas i ugen, nogle gode basis øvelser, og selvfølgelig at man husker at lytter til ens krop. Og juster Intensiteten derefter. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster