A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
.. og bum. Det var det. Meget 80'er, meget maskinpark. Okay, til en afveksling.
Billeder? Elendige, grynede billeder der slet ikke yder mig retfærdighed? Jada, jeg fedtede lidt rundt med den gamle Nokia i dag, og fandt oveni købet et par ældre snaps fra Los Anfald.
Mzg tribute!
.. jeg ser slappere og federe ud på billeder, end jeg gør i virkeligheden. Det er altså rigtigt, det er. Det passer!
ckp2906 skrev:Derudover har jeg brug for Guidiance i det fandens C pas -.-
Har brug for det er et reletivt let pas, da jeg kører A,B,C,A,B off off
kør lette, high-reppish lunges. Evt. bare med et kosteskaft over skuldrene for stabilitet. herefter let bænk, rows, mili-pres og dumbell pullovers. Fokus på teknik og form.
ckp2906 skrev:Derudover har jeg brug for Guidiance i det fandens C pas -.-
Har brug for det er et reletivt let pas, da jeg kører A,B,C,A,B off off
kør lette, high-reppish lunges. Evt. bare med et kosteskaft over skuldrene for stabilitet. herefter let bænk, rows, mili-pres og dumbell pullovers. Fokus på teknik og form.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Carsten2002 skrev:Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Man kan ikke andet end rose dig for billedekvaliteten Jeg mistænker dig for med vilje at tage billeder af sparsom kvalitet, for at skabe mystik omkring din person. Yeti effekten.
Når det er sagt, så sammenlignet med dine gamle dårlige billeder, så ser det ud til at du pakker en helt del mere masse nu!
Carsten2002 skrev:Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
øh...
Det er copy/pasta af en kommentar som - IIRC - Jim Wendler fik på en youtubevideo.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
øh...
Det er copy/pasta af en kommentar som - IIRC - Jim Wendler fik på en youtubevideo.
Ah, okay.. - jeg troede sgu' ellers et øjeblik at den gode Kürstein lagde an på mig.
Moqesian, takker-takker.. - vejer også godt og vel 10-12kg. mere end da de sidste billeder blev taget.
Moodzis, mnah.. - det er mest ren gøgl, jeg ved hvad der er at kritisere. Min fedtprocent skal ned, inden sommer i hvert fald, og mine gunz (41cm. kold) skal have svært flere tæv hvis de skal matche rammen. Mine arme er lange, og mine skuldre samt ryg er forholdsvis brede - så der skal mere masse på køllerne hvis det skal se ud af noget. Benene skal også have flere tæv, men hey.. - wheels kan aldrig blive store nok, med mine gener.
Late night pumping i Hulen, flankeret af The Simönian og en mindre flok festoriginaler. I dag blev desuden dagen hvor jeg genoptog direkte tæv til trapezius.
.. moderat langsomme, ca. 2-3 sek., eccentrics og gode pointers fra SuperTrainer. Fin kontakt til whammies og erect0rz.
Front squats, close stance heels raised:
8x70kg. 5x100kg. 8x80kg. 8x80kg. 8x80kg.
.. den smalle stand og den højere hæl koster lidt kilo, men kontakten til quads bliver væsentlig bedre. Gode brøl og pæn form, følte mig meget Ronnie Colemanian Jr. Supreme.
Chins:
5xBW. 5xBW. + 10kg. 5xBW. + 10kg. 8xBW. 6xBW.
.. stille og roligt og strict. Lats og bisser er stadig lidt mærkede efter forgårs volume-tæv.
Shovel-grip pulldown-rows:
12x60kg. 10x70kg. 10x70kg. 10x70kg. 15x60kg.
.. varierende grader af hold'n squeeze og god brægen. Måtte strappe up for at skåne fingeren, men det går nok.
Dumbbell shrugs:
12x40kg. 10x47kg. 10x47kg. 12x40kg.
.. 2-3 sek. squeeze i top, kontrollerede ecc. Mumlede lidt om hvor meget jeg hader shrugs, hvortil SuperTrainer lakonisk kundgjorde at så måtte jeg jo bare lære at elske dem. Og det er jo sandt.