Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Ðalle skrev: jeg snart er ved at være tilbage i min gamle dagsform styrkemæssigt, dog et par kilo lettere.

BigOzzy skrev: jeg er pinky

Kaptain skrev:BigOzzy skrev: jeg er pinky
Det kalder jeg selverkendelse!

BigOzzy skrev:Kaptain skrev:BigOzzy skrev: jeg er pinky

Ðalle skrev:BigOzzy skrev:Kaptain skrev:BigOzzy skrev: jeg er pinky
Haha, beat me to it!
Jeg har trænet i går lørdag, og kommer heller ikke til at træne i dag søndag. Dette er grundet, at mit arbejde umuligøre, at jeg både kan få nok søvn og træne. Så har prioriteret min søvn. Træner igen mandag først, desværre..

Kaptain skrev:Ðalle skrev:BigOzzy skrev:Kaptain skrev:BigOzzy skrev: jeg er pinky
Haha, beat me to it!
Jeg har trænet i går lørdag, og kommer heller ikke til at træne i dag søndag. Dette er grundet, at mit arbejde umuligøre, at jeg både kan få nok søvn og træne. Så har prioriteret min søvn. Træner igen mandag først, desværre..
Du har da ellers flere gange kombineret disse ting. Da jeg mindes, du i flere omgange er faldet i søvn på jobbet, Freund.

Og naturligvis hvordan Steelers misser playoffs, og hvordan Eagles vinder NFC EAST.

og hvordan Eagles vinder NFC EAST.

BigOzzy skrev:og hvordan Eagles vinder NFC EAST.
+1

Ðalle skrev:BigOzzy skrev:og hvordan Eagles vinder NFC EAST.
+1
Er du Eagles fan Ozzy? Anede ikke du så NFL?
Jo jo ser gerne første halvleg når det er i TV.. og jeg snakker tit med Freak Twins om det .. min position hvis jeg spillede ville være Outside Linebacker ! 

BigOzzy skrev:Ðalle skrev:BigOzzy skrev:og hvordan Eagles vinder NFC EAST.
+1
Jeps - du får lige grunden næste gang vi ses !Jo jo ser gerne første halvleg når det er i TV.. og jeg snakker tit med Freak Twins om det .. min position hvis jeg spillede ville være Outside Linebacker !

Ðalle skrev:BigOzzy skrev:Ðalle skrev:BigOzzy skrev:og hvordan Eagles vinder NFC EAST.
+1
Jeps - du får lige grunden næste gang vi ses !Jo jo ser gerne første halvleg når det er i TV.. og jeg snakker tit med Freak Twins om det .. min position hvis jeg spillede ville være Outside Linebacker !
Du har lige fået et KÆMPE plus i min bog! Lækkert med flere grøntblødende venner!
Haha, ser dig nu mere som en runningback, med en spillestil a'la Marshawn Lynch, Alred Morris med flere, LEGDRIVE!

BigOzzy skrev:Ðalle skrev:BigOzzy skrev:Ðalle skrev:BigOzzy skrev:og hvordan Eagles vinder NFC EAST.
+1
Du har lige fået et KÆMPE plus i min bog! Lækkert med flere grøntblødende venner!
Haha, ser dig nu mere som en runningback, med en spillestil a'la Marshawn Lynch, Alred Morris med flere, LEGDRIVE!
Må erkende at jeg er lidt rookie i forhold til NFL - så aner ikke hvem de er - men Mikkel (yngste twin) mente også Runningback var en mulighed ! Hvad ville du selv spille ?

salt skrev:Ozzy slår mig mere som en Punter eller en longsnapper.

bestwr96 skrev:salt skrev:Ozzy slår mig mere som en Punter eller en longsnapper.
Haha kan han sparke til en bold?

Dernæst skete der intet andet, og vi tog derfor hjem. Glade og tilfredse.
Ðalle skrev:En overall god træning. Dog sluttede træning anderledes end den plejer. Som Kaptain og jeg stod der, side ved side, og lavede calf raises beslutedde jeg mig for at vise ham min enorme lægge. Dette udviklede sig til en duel, og vi endte derfor med at bringe målebåndet ind for at afgøre en vinder, der naturligvis blev mig!Dernæst skete der intet andet, og vi tog derfor hjem. Glade og tilfredse.

Kaptain skrev:Ðalle skrev:En overall god træning. Dog sluttede træning anderledes end den plejer. Som Kaptain og jeg stod der, side ved side, og lavede calf raises beslutedde jeg mig for at vise ham min enorme lægge. Dette udviklede sig til en duel, og vi endte derfor med at bringe målebåndet ind for at afgøre en vinder, der naturligvis blev mig!Dernæst skete der intet andet, og vi tog derfor hjem. Glade og tilfredse.
Hahaha, det er dog den mest løgnagtige beretning, jeg nogensinde har læst. En beretning om at jorden er flad havde været mere troværdig og sandfærdig, din mide

Anyways her er min træning:

bestwr96 skrev:Dalle du er en bro!

bestwr96 skrev:Dalle du er en bro! Tak for spotz og velkommen i Gold Diggers. Glæder mig til at have dig som teammate.

Ðalle skrev:
DB benchpress
1 x 8 @ 21kg
1 x 8 @ 26kg
1 x 12 @ 26kg - lang pause, skulle som sagt agere vaterpas og spotter for football twinz.
1 x 10 @ 26kg
1 x 8 @ 26kg
1 x 7 @ 31kg - de sidste 2 set var beordret af Kaptain, der mente at jeg sagtens kunne køre 30kg i de sidste set nu. Han havde ret. Dog var energien på dette tidspunkt ved at slippe op, hvilket også ses på sidste sæt.
1 x 5 @ 31kg
Flat flyes
1 x 15 @ 11kg
1 x 12 @ 11kg
3 x 12 @ 13,5kg

Kaptain skrev:Ðalle skrev:
DB benchpress
1 x 8 @ 21kg
1 x 8 @ 26kg
1 x 12 @ 26kg - lang pause, skulle som sagt agere vaterpas og spotter for football twinz.
1 x 10 @ 26kg
1 x 8 @ 26kg
1 x 7 @ 31kg - de sidste 2 set var beordret af Kaptain, der mente at jeg sagtens kunne køre 30kg i de sidste set nu. Han havde ret. Dog var energien på dette tidspunkt ved at slippe op, hvilket også ses på sidste sæt.
1 x 5 @ 31kg
Flat flyes
1 x 15 @ 11kg
1 x 12 @ 11kg
3 x 12 @ 13,5kg
Det var hvad du løftede. Husk, at stangens vægt ikke er angivet på håndvægtene.
Habil træning, og med overskud på de fleste topsæt. Det tegner godt, (hvis man ser bort fra dit football-eventyr)

Mazzy skrev:Nu skal jeg ikke skræmme dig væk. Men du vil hurtig opleve at football er ikke altid lige sjovt. Det ikke kun lange løb og hårde tacklinger. Mange bliver meget skuffet, da de måske skal bruge den første tid på bare at lære helt basale ting - Som f.eks. At holde på bolden, eller noget så banalt som at skubbe til en modstander. Men, alt held og lykke Dalle, vi ses til træning

Ðalle skrev:Mazzy skrev:Nu skal jeg ikke skræmme dig væk. Men du vil hurtig opleve at football er ikke altid lige sjovt. Det ikke kun lange løb og hårde tacklinger. Mange bliver meget skuffet, da de måske skal bruge den første tid på bare at lære helt basale ting - Som f.eks. At holde på bolden, eller noget så banalt som at skubbe til en modstander. Men, alt held og lykke Dalle, vi ses til træning
Jeg ON på at starte fra scratch. Er samtidig klar over, at spillet er meget komplekst, og at det naturligvis vil tage tid at lære de ting som man egentlig ser, som værende naturlige og lette. Men mange tak Mazzy!

BigOzzy skrev:Ðalle skrev:Mazzy skrev:Nu skal jeg ikke skræmme dig væk. Men du vil hurtig opleve at football er ikke altid lige sjovt. Det ikke kun lange løb og hårde tacklinger. Mange bliver meget skuffet, da de måske skal bruge den første tid på bare at lære helt basale ting - Som f.eks. At holde på bolden, eller noget så banalt som at skubbe til en modstander. Men, alt held og lykke Dalle, vi ses til træning
Jeg ON på at starte fra scratch. Er samtidig klar over, at spillet er meget komplekst, og at det naturligvis vil tage tid at lære de ting som man egentlig ser, som værende naturlige og lette. Men mange tak Mazzy!
Du må gerne øve tackles på mig !

BigOzzy skrev:Du må gerne øve tackles på mig !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster