Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bay skrev:Tænker du cyklusser lavet til powerclean eller et helt program med støtteøvelser bygget op omkring powerclean?

Week 1:
65% x 5
70% x 3
75% x 1
70% x 5
75% x 3
80% x 1
75% x 5
80% x 3
85% x 1
Week 2:
15 Singles at 85%
Week 3:
70% x 5
75% x 3
80% x 1
75% x 5
80% x 3
85% x 1
80% x 5
85% x 3
90% x 1
Week 4:
Warm up
Test new max
Week 5:
Repeat week 1 w/ new max.

jensravn skrev:Jeg ville personlig ikke begynde at lave WSB i de olympiske løft, dertil er løftene simpelthen for tekniske. Tekniktræning er en stor del af det at blive stærkere og opbygge et fundament i de olympiske løft, risikoen ved det andet er man får indlært dårlige vaner som kan hæmme en i at blive stærkere senere hen, indtil man får "unlært" dem, desuden får man rigeligt med tunge vend og tunge træk i mange af de VL trænings programmer jeg har set.
Jeg har ikke set nogle cyklusser der fokusere på frivend, men jeg kunne forstille mig at man, med nogenlunde resultater, kunne pille stød delen ud af et eller andet VL program og nøjes med den samt supplere med RDL's og flere stødhiv

5teensig skrev:Her er programmet:
Clean, vend, front squat, clean, vend, clean.. Repeat.

incognito skrev:5teensig skrev:Her er programmet:
æhhm. clean og vend er det samme.....

Casper.S skrev:Byg op til max, tag 20-30 kg. fra og lav 2 eller 3 reps for 8-12 sæt

incognito skrev:er det for at bliver stærkere i frivend eller for at bygge noget maa' på nakke og øvre ryg?

StefanM skrev:Har du overvejet Wendler + en let dag? Det har jo virket fint for dig tidligere i andre øvelser.

Søren W skrev:StefanM skrev:Har du overvejet Wendler + en let dag? Det har jo virket fint for dig tidligere i andre øvelser.
Tror du det er smart at reppe ud i PCs? Det jeg ikke kan lide ved wendler er den lave volumen

incognito skrev:5teensig skrev:Her er programmet:
æhhm. clean og vend er det samme.....

Søren W skrev:StefanM skrev:Har du overvejet Wendler + en let dag? Det har jo virket fint for dig tidligere i andre øvelser.
Tror du det er smart at reppe ud i PCs? Det jeg ikke kan lide ved wendler er den lave volumen
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster