Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1001
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 998

Følg bodybuilding.dk på

Ansigtsvask

Udskriv emne

Spørgsmål til pleje af kroppen

Tilbage til Kropspleje

hej folkens.
Jeg tænkte på om nogle af jer bruger facewash og andre rense produkter imod uren hud i ansigtet? hvis ja hvilke?
Har selv lige fået anbefalet:
til vask af ansigt http://www.menscare.dk/clearasil_cleansing_gel_wash__150_ml_-p-1707.html?bgsid=otpdir4aukjcp6k4knj4hj7nk3
Tonic efter vask eller sådan noget http://www.menscare.dk/product_info.php?cPath=251_257&products_id=1532
og en fugtighedscreme fra matas.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

noget jeg har prøvet der faktisk virker overraskende godt:
- vask ansigtet med varmt vand, evt. med en ansigtssæbe
- tag en rå kartoffel og skær den to skiver ud af den
- skrub dem imod ansigtet indtil saften er ude af dem
- efter ca. 15 min vasker du ansigtet i vand igen.
brug evt. en fugtighedscreme da det godt kan få huden til at blive ret tør

det virker ihvertfald kanon på mig, selvom det lyder lidt specielt :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

Efter over en længere periode at have prøvet flere forskellige produkter, dyre såvel som "billige", er jeg kommet frem til, at de dyre på ingen måde er bedre. Jeg har bl.a. brugt produkter fra Anthony, og deres markedsføring går på, at de fremstiller deres produkter fra specielle natursteder. Dette er også rigtigt nok, men det gør ikke nødvendigvis, at det virker bedre.
Selv bruger jeg nu ansigtsscrub og tonic fra Clearasil, samt ansigtscreme fra Baxter of California. Det er produkter til en helt fair pris, og de virker glimrende.

En anden ting; glem alt om ansigtssæbe/rens. Det sælges til ofte helt hjernedøde priser, taget i betragtning at det i bund og grund "bare" er sæbe, og er efter min mening bare endnu en måde at få flere penge ud af forbrugerne. De sælger det med argumentet om, at det "er mildt mod huden, og skåner, hvorimod almindelig sæbe udtørrer huden" - bullshit! Det der gjorde udslaget for mig, var da jeg skiftede over til at vaske ansigtet med almindelig sæbe, samt bruge benzoylperoxid.

Det skal siges at jeg aldrig har lidt voldsomt af bumser i ansigtet, men fik rigtig mange i hage-området, hvis jeg intet gjorde imod det, hvilket absolut ikke er kønt.
Sidst rettet af Skunq 1. jun 2010, 16:40, rettet i alt 1 gang.
Till I Collapse!
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Tag ind i matas og sprøg, hvad de vil mene, der er det bedste for dig.
Den sidste tosse er ikke født endnu ...

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

New Dude skrev:Tag ind i matas og sprøg, hvad de vil mene, der er det bedste for dig.

NOOOOOO :D Jeg kan ellers bruge timer og dage i Matas, men deres "gode råd" kan de holde for dem selv!! Hvis du vil have et rigtig godt råd, så tager du til din læge, hvis du er meget plaget af uren hud (uanset om det er i let eller svær grad). Selvom du kun har ganske få bumser, så kan det jo sagtens være belastende for dig, og din læge bør derfor tage dig seriøst. Hvis du ikke magter et lægebesøg, så går du på apoteket og køber Basiron, som nævnt i et tidligere indlæg.
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: The Gym

Kostplan: Ingen kostplan

Basiron 5%.. Det holder..

Vask ansigtet med en mild sæbe først og tørlæg det. Derefter smøre du Basiron på.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

SVea skrev:
New Dude skrev:Tag ind i matas og sprøg, hvad de vil mene, der er det bedste for dig.

NOOOOOO :D Jeg kan ellers bruge timer og dage i Matas, men deres "gode råd" kan de holde for dem selv!! Hvis du vil have et rigtig godt råd, så tager du til din læge, hvis du er meget plaget af uren hud (uanset om det er i let eller svær grad). Selvom du kun har ganske få bumser, så kan det jo sagtens være belastende for dig, og din læge bør derfor tage dig seriøst. Hvis du ikke magter et lægebesøg, så går du på apoteket og køber Basiron, som nævnt i et tidligere indlæg.

Det bedste råd er, drik mere vand, hold dig fra sukker, hold fingerne væk fra ansigtet og vask det med noget sæbe inden du går i seng. Lægens råd vil også være at drikke mere vand for at rense kroppen, hvis det er meget slem vil han give en recept.
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: VK49

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00

Jeg har været hos lægen og været på tetracyklin samt noget creme i 4 måneders tid. Det virkede ikke, så derefter var jeg til hudlæge og han sagde bare at jeg kunne få roccoutan/accutin og så ville det hjælpe. Men orker ikke rigtig at få den rimelig krads behandling her i sommerperioden i hvert fald, da det jo gør at man ikke må få sol.
Så derfor leder jeg nu efter noget som kan holde det lidt nede her i sommeren og indtil jeg beslutter mig for om jeg vil på den kur der. :)

Forresten, undgå ansigtscreme med olie (hvilket langt størstedelen indeholder).
Till I Collapse!
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Ja roccoutan er noget stads, men skulle efter sigende virke. Hvis alt andet fejler, så kan du jo altid vente med at starte på sådan en kur, til sommeren er mere eller mindre overstået

Jeg var hos hudlæge i november og der fik jeg Clindoxyl, som jeg skulle smøre ansigtet med inden sengetid, og så anbefalede hun at jeg brugte Effaclar duo fra La Roche-Posay (købes på apoteket) og brugte den om dagen efter afrensning. Til at vaske ansigtet, ville jeg gå efter noget, der ikke indeholder sæbe. Jeg bruger Cleanance fra Avéne som er en vaskegél uden sæbe (igen fra apoteket).

Jeg må dog indrømme, at jeg ikke var særlig hårdt ramt. Jeg var bare forfængelig og synes at jeg var blevet for gammel til at rende rundt med bumser :D
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: The Gym

Mit råd er at tage Roacutan. Det er det eneste der rykker. Tetracyclin duer ikke til en skid. Efter hele 3 kurer på tetracyclin gad jeg ikke mere. En enkelt kur med roacutan fjernede alle bumser og skadede mig ikke en disse. Det er ca 2 år siden nu og de er ikke kommet tilbage. Den sarte hud kommer først efter en måneds tid så du kan godt begynde i august. Bare du køber noget til at smøre dine læber for de flækker max.
“You cannot shake hands with a clenched fist.”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 170.00

Er det ikk noget med at man ikk må drikke i de 3 måneder man tar Roacutan eller sådan noget?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Jeg bruger en eller anden face-scrub og den virker ganske fint :)
You will always fear, what you don´t understand.

Geografisk sted: Odense

Det ville bare være lidt øv da jeg går glip af fx at drikke på min studietur :/? altså hvis jeg begyndte på roaccutan.

Der er sgu kommet nogle nye gode produkter på markedet siden jeg var en ung knøs med uren hud. Dengang stod den på Clearasil pads. En slags vatrondeller med noget der tangerede groft sandpapir på den ene side og fint sandpapir på den anden side, vædet i sprit. Av for satan i helvede det sved. Og det virkede aldrig en skid, medmindre et totalt rødt, overfølsomt og ophævet ansigt var et ønskeligt resultat. Hvis man er teenager i dag går man bare til lægen og så stikker han en en recept på noget der virker.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Jeg gik til lægen og fik Clindoxyl, efter en måneds tid var min hud helt ren. Dog er det en god ide og have en fugtigheds creme uden parfume og olie da ens hud tørrer ud men som sagt har gjort underværker for mig
IIFYM Supporter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00

dlr.ma skrev:Er det ikk noget med at man ikk må drikke i de 3 måneder man tar Roacutan eller sådan noget?

Nope. Og det er 6 måneder. Var det i hvertfald for mit vedkommende.

mob123 skrev:Det ville bare være lidt øv da jeg går glip af fx at drikke på min studietur :/? altså hvis jeg begyndte på roaccutan.

Træner du?
Det med at drikke er et teoretisk råd man får af lægen når man starter kuren. Det er hans pligt at informere om alle tænkelige risici - Så har han ryggen fri. Og teoretisk er det vel er lige så ukorrekt at gå på druk hvis du træner som det er at gå på druk mens du er på roacutan, men sandheden er at jeg både trænede og drak de 6 mdr jeg var på kuren og som sagt fungerede det fint for mig ;)
“You cannot shake hands with a clenched fist.”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 170.00

roacutan - en af mine venners far er hudlæge - Han siger det virker!

okay, satser på det ikke gør noget med lidt druk så. Det ville jo være ærgeligt at gå glip af :D. Men ja træner. Har roaccutan da nogen indflydelse på min styrketræning ?

Tilbage til Kropspleje

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster