Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1108
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1106

Følg bodybuilding.dk på

Ditlev og Henning Kristensen

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

mikkel_baech skrev:
Max skrev:
Wannabe-BB skrev:
Mr. Lish skrev:
Dingo skrev:Det er jo ingen hemmelighed at ingen krudtere kan lide Ditlev.

Er der nogen der kan lide ham?

Næh? Manden må jo ha' trænet som en eller anden form for idiot, for han nåede da aldrig at få en imponerende form, på trods af et årti med store mængder krudt.

Budskabet er jo at han er blevet syg af det lort som han har taget og så er det da fuldstændig lige meget med hvilken form han var i og syntes det er fint at han kan fortælle og advare ud fra sine egne personlige oplevelser.

Jeg ville synes det var fint at han holder foredrag hvis hans fortalte at det var hans livsstil der ødelagde ham. Man kan i et så fucked up tilfælde som Ditlev ikke bare pille en faktor ud og sige; Det var det der der gjorde det slemme ved mig!
Det er for dumt og en hån imod unge der er normalt tænkende.

Nu kender jeg ikke manden og kan godt være der har været andre ting der ikke bliver nævnt som kan have været medvirkende til at han er endt hvor han er i dag, men netop træning og det der førte med sig var jo en må mand formode stor del af hans livstil.At hans masive misbrug har haft en indflydelse på hans nuværende tilstand må være åbentlyst for alle normalt tænkende unge som gamle

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nej nej nej og atter nej ditlev, det er utroligt at en ellers normal seriøs person som Be Strong Henning vil samarbejde med ham der.

Ditlev har aldrig været seriøs Bodybuilder og nej jeg er ikke interesseret i at svine Ditlev, han har simpelthen bare ikke indblik i hvad konkurrence BB er og hvad det vil sige at være seriøs muskelbygger.

Ligeledes vil jeg da gerne vide hvorfor Henning Kristensen ikke stiller op til en konkurrence i +100 kg klassen i BB, det må da kunne lade sig gøre clean også da man jo kan opnå ligeså store muskler naturligt og naturligt er jo vejen frem fordi steroider gør kun at man banker politiet og politihundene. HOLD NU KÆFT MAND !!! fornuftigt brug af steroider virker og du bygger mere og større muskelmasse end man gør naturligt punktum.

Clean bodybuilding har sine begrænsninger og sådan er det bare, vil man mere end sit fysiologiske max skal man have steroider og sådan er bodybuilder og styrkesporten bare.

Jeg vil utrolig gerne inviteres til næste foredrag og fortælle min historie til de unge mennesker så de også får indblik i en seriøs atlet som bruger steroider uden at banke kæresten eller politiet eller familiemedlemmerne. Men igen som 1000 gange før er det ikke interessant fordi der skal være et element af total skræmmekampagne over det.

Til sidst vil jeg sige at det er utrolig synd for ham ditlev at det er gået så galt for ham, jeg ønsker ikke noget ondt for nogen overhovedet. Men han er ikke et billede på hvordan bodybuilder verdenen foregår, og det ved Henning og andre seriøse atleter godt. Men et super godt eksempel på at det kan gå galt hvis man ikke passer på.
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.

pudzianowski skrev:!! fornuftigt brug af steroider virker og du bygger mere og større muskelmasse end man gør naturligt punktum.

Rygning udskiller dopamin så du får det rart, koncentrerer dig bedre og bliver mere afslappet. Lad os alle ryge som skorstene.
Det er jo ikke løgn det du siger, men man må også kigge på bagsiden.

Clean bodybuilding har sine begrænsninger og sådan er det bare, vil man mere end sit fysiologiske max skal man have steroider og sådan er bodybuilder og styrkesporten bare.

Det tror jeg ikke nogen er uenige i.

Jeg vil utrolig gerne inviteres til næste foredrag og fortælle min historie til de unge mennesker så de også får indblik i en seriøs atlet som bruger steroider uden at banke kæresten eller politiet eller familiemedlemmerne. Men igen som 1000 gange før er det ikke interessant fordi der skal være et element af total skræmmekampagne over det.

Du kan vel godt forstå at det ikke nytter noget at få en gut ud til et foredrag der glorificerer steroider . Det samme hvis der holdes foredrag om stoffer. Skulle man så få en movie star ud som har været heldig ikke at opleve bivirkninger og faktisk har haft et fedt liv og de fedeste oplevelse mens han var blæst på narko?

Ekstreme tilfælde kan være gode at bruge, men man skal også passe på man ikke bare skyder skylden direkte på roids, enig. Han burde lægge mere vægt på at han også var på drugs osv.

Til sidst vil jeg sige at det er utrolig synd for ham ditlev at det er gået så galt for ham, jeg ønsker ikke noget ondt for nogen overhovedet. Men han er ikke et billede på hvordan bodybuilder verdenen foregår, og det ved Henning og andre seriøse atleter godt. Men et super godt eksempel på at det kan gå galt hvis man ikke passer på.[/quote]
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

pudzianowski skrev:Nej nej nej og atter nej ditlev, det er utroligt at en ellers normal seriøs person som Be Strong Henning vil samarbejde med ham der.

Ditlev har aldrig været seriøs Bodybuilder og nej jeg er ikke interesseret i at svine Ditlev, han har simpelthen bare ikke indblik i hvad konkurrence BB er og hvad det vil sige at være seriøs muskelbygger.

Ligeledes vil jeg da gerne vide hvorfor Henning Kristensen ikke stiller op til en konkurrence i +100 kg klassen i BB, det må da kunne lade sig gøre clean også da man jo kan opnå ligeså store muskler naturligt og naturligt er jo vejen frem fordi steroider gør kun at man banker politiet og politihundene. HOLD NU KÆFT MAND !!! fornuftigt brug af steroider virker og du bygger mere og større muskelmasse end man gør naturligt punktum.

Til sidst vil jeg sige at det er utrolig synd for ham ditlev at det er gået så galt for ham, jeg ønsker ikke noget ondt for nogen overhovedet. Men han er ikke et billede på hvordan bodybuilder verdenen foregår, og det ved Henning og andre seriøse atleter godt. Men et super godt eksempel på at det kan gå galt hvis man ikke passer på.

You said it bro ! Thumbs up
IF YOU FAIL TO PLAN, YOU PLAN TO FAIL.

Geografisk sted: Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 240.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg kan sagtens følge det du siger Dingo. Det irriterer mig bare hvis den almene befolkning tror at bodybuildere eller styrkeløftere er ligesom Ditlev.

Jeg vil ikke glorificere steroider på nogen måder, jeg siger bare at det kan gøres på 2 måder nemlig den "fornuftige kalkuleret risiko" eller med hovedet under armen som Ditlev.

Det er et meget kendt faktum blandt atleter at nogen satser mere end andre med deres helbred samt ignorerer faresignaler. Men det er altså ikke alle der gør og ender som Ditlev.

Glemte lige at nævne den med at købe cigaretter i forhold til doping. Vi betaler alle skát og har alle ret til lægehjælp og komme på hospitalet hvad enten vi bruger doping eller ryger. underverdenen sælger doping men de sælger sandelig også cigaretter. Så lad os sige man får en person ind med rygerlunger som efterfølgende indrømmer at han har købt sine smøger på det sorte marked, er det så mere træls at samfundet skal hjælpe ham ?? Den holder ikke helt vand den sammenligning MR Ditlev.
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.

Det er jo netop også dem de er lige så dumme som Ditlev, han forsøger at få budskabet ud til. Han regner sgu nok ikke med at han får coleman eller cutler til at kvitte. Af alle de personer jeg kender der krudter den eller har gjort det, er der ikke mange der er seriøse med sin sport. De drikker og tager stoffer hver weekend. Lige som Ditlev.
Brugeravatar

Geografisk sted: Pårup, Engesvang

Galleri: Vis galleri (6)

Lige præcis, og derfor burde Ditlev heller ikke sættes sammen med Henning Kristensen som er super seriøs med det han gør.

Ditlev skal holde foredrag om Ditlev og hans brug af steroider og kokain, han skal ikke teames op med seriøse atleter af nogen art.

Man bliver ikke som Ditlev af at bruge steroider, man bliver som Ditlev af at bruge steroider og kokain og andre hårde stoffer.

Men han skal da nok have nået 1-2 af de unge mennesker der sad der til det foredrag, og det er han vel også glad for så. Folk der gerne vil vide seriøse ting om steroider og bodybuilding de kan spørge mig.

pudzianowski skrev:Lige præcis, og derfor burde Ditlev heller ikke sættes sammen med Henning Kristensen som er super seriøs med det han gør.

Ditlev skal holde foredrag om Ditlev og hans brug af steroider og kokain, han skal ikke teames op med seriøse atleter af nogen art.

Man bliver ikke som Ditlev af at bruge steroider, man bliver som Ditlev af at bruge steroider og kokain og andre hårde stoffer.

Men han skal da nok have nået 1-2 af de unge mennesker der sad der til det foredrag, og det er han vel også glad for så. Folk der gerne vil vide seriøse ting om steroider og bodybuilding de kan spørge mig.

Jeg vil sgu bare vide hvordan man spiser pizza med masser af dressing? :8
Fisker Performance
Brugeravatar

pudzianowski skrev:Folk der gerne vil vide seriøse ting om steroider og bodybuilding de kan spørge mig.

Hvad fik du til aftensmad igår? :lol: :D
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

hahaahhahahah andesteg er super seriøst.

Foregående

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster