mikkel_baech skrev:Max skrev:Wannabe-BB skrev:Mr. Lish skrev:Dingo skrev:Det er jo ingen hemmelighed at ingen krudtere kan lide Ditlev.
Er der nogen der kan lide ham?
Næh? Manden må jo ha' trænet som en eller anden form for idiot, for han nåede da aldrig at få en imponerende form, på trods af et årti med store mængder krudt.
Budskabet er jo at han er blevet syg af det lort som han har taget og så er det da fuldstændig lige meget med hvilken form han var i og syntes det er fint at han kan fortælle og advare ud fra sine egne personlige oplevelser.
Jeg ville synes det var fint at han holder foredrag hvis hans fortalte at det var hans livsstil der ødelagde ham. Man kan i et så fucked up tilfælde som Ditlev ikke bare pille en faktor ud og sige; Det var det der der gjorde det slemme ved mig!
Det er for dumt og en hån imod unge der er normalt tænkende.
Nu kender jeg ikke manden og kan godt være der har været andre ting der ikke bliver nævnt som kan have været medvirkende til at han er endt hvor han er i dag, men netop træning og det der førte med sig var jo en må mand formode stor del af hans livstil.At hans masive misbrug har haft en indflydelse på hans nuværende tilstand må være åbentlyst for alle normalt tænkende unge som gamle