Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:.. at det er en endnu en moderne livstils-spiseforstyrelse, pakket ind i pseudo-videnskab og gode hensigter. Redesign of the spoon. Sultfornemmelsen er din krops måde at sige "jeg er løbet tør for brændstof (kulhydrater) og byggemateriale (proteiner) og vil gerne have noget hældt i hovedet, nu!" - naturen har indrettet os sådan, fordi det virker. At faste i 14 timer kan kun undskyldes med forestående hospitalsophold ifbm. operation ell.lign - eller med religion. Faste er IKKE sundt for kropppen!, modsat hvad mange meditations-hipstere tror. Slet ikke for en person der løfter vægte og dyrker kredsløbstræning... !!!
Så.. - spis indtil du er mæt. Og når du er mæt, så er det tid til dessert.
Kh.
Coach Ædeflip & Dr. Dumbbell.

Fistandantilus skrev:A Menace To Chicken skrev:.. at det er en endnu en moderne livstils-spiseforstyrelse, pakket ind i pseudo-videnskab og gode hensigter. Redesign of the spoon. Sultfornemmelsen er din krops måde at sige "jeg er løbet tør for brændstof (kulhydrater) og byggemateriale (proteiner) og vil gerne have noget hældt i hovedet, nu!" - naturen har indrettet os sådan, fordi det virker. At faste i 14 timer kan kun undskyldes med forestående hospitalsophold ifbm. operation ell.lign - eller med religion. Faste er IKKE sundt for kropppen!, modsat hvad mange meditations-hipstere tror. Slet ikke for en person der løfter vægte og dyrker kredsløbstræning... !!!
Kh.
Du snakker som du har forstand til, og du har overhovedet ikke sat dig ind i, hvad du snakker om.
Den optimale faste er desuden 16 timer, og man føler ikke sult, hvis man gør det ordenligt.
Intermittent fasting er ikke det optimale for alle, men for nogen er det.
Hvor er DINE videnskabelige understøttelser af dine påstande?

Equus skrev:Det er muligt at Intermittent fasting virker og endda virker godt, men at Frederik Bahne sidder og læser om det, overbeviser mig om at verden igen roterer den forkerte vej...
få nu drejet dit forstyrrede mindset ind på at blive rask i stedet for...

LittleNinja skrev:Equus skrev:Det er muligt at Intermittent fasting virker og endda virker godt, men at Frederik Bahne sidder og læser om det, overbeviser mig om at verden igen roterer den forkerte vej...
få nu drejet dit forstyrrede mindset ind på at blive rask i stedet for...
Eneste grund til at jeg læste om det var fordi en ven linkede det til mig, da han overvejede det..
IMO synes jeg det er sindsygt...

A Menace To Chicken skrev:Fistandantilus skrev:A Menace To Chicken skrev:.. at det er en endnu en moderne livstils-spiseforstyrelse, pakket ind i pseudo-videnskab og gode hensigter. Redesign of the spoon. Sultfornemmelsen er din krops måde at sige "jeg er løbet tør for brændstof (kulhydrater) og byggemateriale (proteiner) og vil gerne have noget hældt i hovedet, nu!" - naturen har indrettet os sådan, fordi det virker. At faste i 14 timer kan kun undskyldes med forestående hospitalsophold ifbm. operation ell.lign - eller med religion. Faste er IKKE sundt for kropppen!, modsat hvad mange meditations-hipstere tror. Slet ikke for en person der løfter vægte og dyrker kredsløbstræning... !!!
Kh.
Du snakker som du har forstand til, og du har overhovedet ikke sat dig ind i, hvad du snakker om.
Den optimale faste er desuden 16 timer, og man føler ikke sult, hvis man gør det ordenligt.
.. aner det ikke, du. Hvor er dine ?!?
Jeg svarer på baggrund af min viden om ernæring ifbm. vægt -og kredsløbstræning. Hvis du mener at faste er hensigtigsmæssigt, for personer der træner med vægte - så fyr løs. Og fortæl gerne hvorfor.

Foos skrev:Synes det virker rigtigt fornuftigt men er nu ikke noget for mig elsker mine morgen gryn ;)

essensen skrev:Menace>> Prøv at brug et minimum af tid på at sætte dig ind tingene før du slynger de sædvanlige fordomme ud på baggrund af indgroede bb-dk dogmer. Indrømmet, leangains kan virke dumt ved første øjekast (fordi vi er 'opdraget' med dogmet om at spise konstant for at vokse), men forfatteren bag er ekstremt videnskabeligt orienteret og har faktisk ganske valid videnskabelig forskning til at underbygge hans postulater - og ikke mindst et hav af virkelig imponerende resultater (både klienter og ham selv). Brug lidt tid på at kigge på hans side før du dømmer det hele ud fra de sædvanlige bb-dogmer.
En af de ting som jeg finder virkelig tiltalende ved konceptet er man slipper for at skulle tænke på mad konstant. Overvej hvor meget mere social og produktiv man kan være når man ikke konstant skal tænke på det næste måltid og hvordan man får det.
Og så vil jeg godt vædde en million på Bahnes 'ven' er ham selv. Lidt er tilfælde din 'ven' faldt over leansgains stort set lige efter jeg havde postet en artikel derfra

Tha K skrev:Foos skrev:Synes det virker rigtigt fornuftigt men er nu ikke noget for mig elsker mine morgen gryn ;)
Du kan da også få dine "morgen gryn" senere på dagen![]()
Jeg har for nyligt læst en del fra hjemmesiden og det jeg godt kan li er at han underbygger ting baseret på det videskabelige, i modsætningen af andre "store" BB hjemmesider. Mit problem ville bare være hvordan jeg ville komme igennem en dag som for mig starter omkring kl.6-7 og hvor jeg er i skole til kl.14-15. Hvordan sku min hjerne ku klare sig uden energi indtil kl.12-13. Men det er vel noget man vender sig til?

essensen skrev:Menace>> Prøv at brug et minimum af tid på at sætte dig ind tingene før du slynger de sædvanlige fordomme ud på baggrund af indgroede bb-dk dogmer. Indrømmet, leangains kan virke dumt ved første øjekast (fordi vi er 'opdraget' med dogmet om at spise konstant for at vokse), men forfatteren bag er ekstremt videnskabeligt orienteret og har faktisk ganske valid videnskabelig forskning til at underbygge hans postulater - og ikke mindst et hav af virkelig imponerende resultater (både klienter og ham selv). Brug lidt tid på at kigge på hans side før du dømmer det hele ud fra de sædvanlige bb-dogmer.
En af de ting som jeg finder virkelig tiltalende ved konceptet er man slipper for at skulle tænke på mad konstant. Overvej hvor meget mere social og produktiv man kan være når man ikke konstant skal tænke på det næste måltid og hvordan man får det.
Og så vil jeg godt vædde en million på Bahnes 'ven' er ham selv. Lidt er tilfælde din 'ven' faldt over leansgains stort set lige efter jeg havde postet en artikel derfra

Fistandantilus skrev:A Menace To Chicken skrev:Fistandantilus skrev:A Menace To Chicken skrev:.. at det er en endnu en moderne livstils-spiseforstyrelse, pakket ind i pseudo-videnskab og gode hensigter. Redesign of the spoon. Sultfornemmelsen er din krops måde at sige "jeg er løbet tør for brændstof (kulhydrater) og byggemateriale (proteiner) og vil gerne have noget hældt i hovedet, nu!" - naturen har indrettet os sådan, fordi det virker. At faste i 14 timer kan kun undskyldes med forestående hospitalsophold ifbm. operation ell.lign - eller med religion. Faste er IKKE sundt for kropppen!, modsat hvad mange meditations-hipstere tror. Slet ikke for en person der løfter vægte og dyrker kredsløbstræning... !!!
Kh.
.. aner det ikke, du. Hvor er dine ?!?
Jeg svarer på baggrund af min viden om ernæring ifbm. vægt -og kredsløbstræning. Hvis du mener at faste er hensigtigsmæssigt, for personer der træner med vægte - så fyr løs. Og fortæl gerne hvorfor.
Øh, jeg har mine fra leangains.com. Det ville du vide, hvis du bare havde læst en halv time på siden. Der er massevis af videnskabelige referencer til at underbygge alle metoder.

Bay skrev:Foodman: Hvor lang tid tog det for din krop at acceptere den måde at spise på?

Foodman skrev:Bay skrev:Foodman: Hvor lang tid tog det for din krop at acceptere den måde at spise på?
Fra dag 1, føltes helt rigtigt med det samme, hvilket i dén grad overraskede mig da jeg først startede, var sikker på at jeg ville dø af sult omkring middag...
Men her skal det jo bemærkes, at jeg aldrig har haft lyst til mad om morgenen, og altid haft meget appetit om aftenen, hvilket utvivlsomt har gjort overgangen nemmere. Mener at Berkhan nævner alt fra et par dage til et par uger som tilvænning for "normale" mennesker

LittleNinja skrev:Foodman skrev:Bay skrev:Foodman: Hvor lang tid tog det for din krop at acceptere den måde at spise på?
Fra dag 1, føltes helt rigtigt med det samme, hvilket i dén grad overraskede mig da jeg først startede, var sikker på at jeg ville dø af sult omkring middag...
Men her skal det jo bemærkes, at jeg aldrig har haft lyst til mad om morgenen, og altid haft meget appetit om aftenen, hvilket utvivlsomt har gjort overgangen nemmere. Mener at Berkhan nævner alt fra et par dage til et par uger som tilvænning for "normale" mennesker
hvad fik dig til at ville prøve det??

essensen skrev:En af de ting som jeg finder virkelig tiltalende ved konceptet er man slipper for at skulle tænke på mad konstant. Overvej hvor meget mere social og produktiv man kan være når man ikke konstant skal tænke på det næste måltid og hvordan man får det.

Misterhamper skrev:essensen skrev:En af de ting som jeg finder virkelig tiltalende ved konceptet er man slipper for at skulle tænke på mad konstant. Overvej hvor meget mere social og produktiv man kan være når man ikke konstant skal tænke på det næste måltid og hvordan man får det.
Er det virkelig så stort et problem for jer? Jeg har ihvertfald aldrig oplevet det som et problem. Man kan næsten altid købe en kakao eller tage noget mad hos ens venner hvis man skal være ude i lang tid, eller bare spise ekstra meget før og efter hvis man skal gå flere timer uden mad.
Min egen holdning til det, selvom jeg overhovedet ikke har sat mig ind i det så tag det for hvad det er: man kan fordreje alting til at lyde fordelagtigt og på den måde sælge selv dårlige produkter. Jeg gider ikke at "genopfinde hjulet", når det at spise meget og ofte har virket for alle bodybuildere gennem tidens løb.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster