Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NisseQl skrev:Hej
Når man løber med det formål at forbrænde fedt er det bedst at ens puls ligger på ca. 65 % af sit max, i mit tilfælde er det ca. 160-170 slag i pr. min i timen.. Men hvilken form for løb er bedst til at opnå dette?
Er det bedst at holde samme intensitet på hele løbeturen?
Er det bedst at variere hastigheden, og dermed få sin puls til skiftevis at stige og falde?
Er det bedst at løbe langt, er det for optimistisk at man kan løbe langt med en så høj puls?
Er det bedst at løbe en kort strækning men virkelig blæse igennem?
Spørgsmålet er simpelt, men valget er mange.. Hvilken form for løb giver den bedste kalorieforbrænding?

08guma skrev:lav noget sprint træning! det både toner og styrker din krop:) det er utroligt hårdt hvis du gør det rigtigt!, kig eventuelt på youtube: sprint training. håber det kan hjælpe dig. jeg har selv trænet 100 meter sprint og da jeg gjorde det 2-3 gange om ugen var min mave i top! og hvis man kigger på atleterne kan man jo se at de er kæmpe store!!!plus din benstyrke bliver enorm! min bedste ven var danmarks hurtigste i 2007 i 15 års klassen og han havde en benpress maks på ca 300 kg.

Kæmperen skrev:Fedtforbrændingszonen er en skrøne.
Høj intesitet i lang tid does the trick
På ugebasis vil jeg foreslå et par ture på 45-60 min på omkring 80% suppleret med to gange intervaltræning med høj intesitet.

Hill skrev:Kæmperen skrev:Fedtforbrændingszonen er en skrøne.
På ugebasis vil jeg foreslå et par ture på 45-60 min på omkring 80% suppleret med to gange intervaltræning med høj intesitet.
Så vidt jeg har forstået det findes fedtforbrændingszonen - men den er i princippet ligegyldig da det altid giver højere forbrænding og bedre konditionstræning, at løbe med højere intensitet (selvfølgelig under forudsætning af, at man ikke overtræner) - eller er jeg gal på den her Kæmper?

Kæmperen skrev:Hill skrev:Kæmperen skrev:Fedtforbrændingszonen er en skrøne.
Så vidt jeg har forstået det findes fedtforbrændingszonen - men den er i princippet ligegyldig da det altid giver højere forbrænding og bedre konditionstræning, at løbe med højere intensitet (selvfølgelig under forudsætning af, at man ikke overtræner) - eller er jeg gal på den her Kæmper?
Jeg baserer min udtalelse på Morten Zacho
http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... ingszonen/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster