Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

arsenal skrev:HVad hedder produktet - og hvor meget motion har du dyrket i mellemtiden?

arsenal skrev:hmmm... Det lyder mærkværdigt. Men tillykke med vægttabet, glæder mig til at høre om de kommende uger!

Lithium skrev:Hvordan har du målt muskelgain og fedtprocent ?

Lithium skrev:ODM87 skrev:Lithium skrev:Hvordan har du målt muskelgain og fedtprocent ?
jeg har fået målt med sådan en tanita et eller andet. henholdvis da jeg startede kontra da jeg havde været igang i en uge.
de er i den bedre ende af den slags målemetoder (dog stadig temmelig upræcist) en fedt-tang ville være noget mere overbevisende og billeder er jo næsten endnu bedre

Bnaz skrev:Det er dælme tydeligt, at du har tabt dig, f.eks. på billedet, hvor du flexer biceps, så er overgangen mellem biceps og skulder nu meget tydeligere.

Sixpack Boy skrev:er der kun gået 3 uger ? :shock: WOW tillykke med vægttabet! keep it up, og kom igen med billeder, super god fremgang =D>

ODM87 skrev:Bnaz skrev:Det er dælme tydeligt, at du har tabt dig, f.eks. på billedet, hvor du flexer biceps, så er overgangen mellem biceps og skulder nu meget tydeligere.
yearh plus mine bollehåndtag er skrumpet en del. samt lidt mere markeret på ryggen, ikke meget desværre:(

rallen skrev:Tvivler på at selve produktet har formået 2,8 kilo fedt reduktion, og slet ikke den mængde muskler du har taget på, skal dog ikke kunne vide mig sikker.
Er også enig med Bnaz, med at man kan se en markant forbedring i overgangen mellem overarmens muskler-hæftninger.

Bnaz skrev:ODM87 skrev:Bnaz skrev:Det er dælme tydeligt, at du har tabt dig, f.eks. på billedet, hvor du flexer biceps, så er overgangen mellem biceps og skulder nu meget tydeligere.
yearh plus mine bollehåndtag er skrumpet en del. samt lidt mere markeret på ryggen, ikke meget desværre:(
Omend det ikke er vildt meget, så er det sgu en rigtig god fremgang på kun 1 uge, det kan du godt være glad for.

TheFatboy skrev:Det ser godt nok vildt ud for 1 uge
Er det desuden bare mig, eller er din kulør blevet drastisk blegere på bare en enkelt uge?

Inzire skrev:det skal da i hvert fald prøves.
så slipper man for at cutte? kunne det måske være jeg kunne bulke, kører det der formula + protein + kreatin?

ODM87 skrev:Sixpack Boy skrev:er der kun gået 3 uger ? :shock: WOW tillykke med vægttabet! keep it up, og kom igen med billeder, super god fremgang =D>
nej tror du har misforstået, jeg har lidt under 3 uger tilbage. de billeder her er efter en uge.

Sixpack Boy skrev:ODM87 skrev:Sixpack Boy skrev:er der kun gået 3 uger ? :shock: WOW tillykke med vægttabet! keep it up, og kom igen med billeder, super god fremgang =D>
nej tror du har misforstået, jeg har lidt under 3 uger tilbage. de billeder her er efter en uge.
hold da op, det er da meget vilere hvis det kun er efter 1 uge

arsenal skrev:Nu har jeg været inde og kigge lidt på varerdeklarationen: http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-weig ... 0949p.html
Og det der ser ud til at fremme vægttabet er den massive mængde calcium.
Calcium har en utrolig gavnlig effekt på netop vægten se bare følgende artikel http://www.cahj.ch/da/45/warum-ist-kalz ... htig.html/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster