Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin G skrev:Tjae, vi får at se, men Barca ser ikke ud til at vinde afstemningen herinde, hehehe

vQlse skrev:Martin G skrev:Tjae, vi får at se, men Barca ser ikke ud til at vinde afstemningen herinde, hehehe
Så er det godt afstemningen herinde ingen indflydelse har på kampen

vQlse skrev:Så er det godt afstemningen herinde ingen indflydelse har på kampen

vQlse skrev:Martin G skrev:Tjae, vi får at se, men Barca ser ikke ud til at vinde afstemningen herinde, hehehe

Martin G skrev:vQlse skrev:Martin G skrev:Tjae, vi får at se, men Barca ser ikke ud til at vinde afstemningen herinde, hehehe
Kan du bevise, at telepati og derigennem telepatisk støtte ikke virker?
ratzy skrev:Tror jeg godt alle de dersens Man Utd fans gad

vQlse skrev:Men lad os håbe Ronaldo faktisk bruger størstedelen af tiden på at spille fodbold i stedet for at smide sig. For så skal det nok blive en oplevelse

Moqensen skrev:vQlse skrev:Men lad os håbe Ronaldo faktisk bruger størstedelen af tiden på at spille fodbold i stedet for at smide sig. For så skal det nok blive en oplevelse
Det er det sædvanlige mundlort folk lukker ud når de skal prøve på at disse verdens bedste fodbold spiller![]()
Ser du meget premier league?

vQlse skrev:Moqensen skrev:vQlse skrev:Men lad os håbe Ronaldo faktisk bruger størstedelen af tiden på at spille fodbold i stedet for at smide sig. For så skal det nok blive en oplevelse
Det er det sædvanlige mundlort folk lukker ud når de skal prøve på at disse verdens bedste fodbold spiller![]()
Forsøger ikke at disse nogen som helst, fortæller det bare som det er.
Og ja, det gør jeg.

Moqensen skrev:vQlse skrev:Moqensen skrev:vQlse skrev:Men lad os håbe Ronaldo faktisk bruger størstedelen af tiden på at spille fodbold i stedet for at smide sig. For så skal det nok blive en oplevelse
Og ja, det gør jeg.
Det lyder ellers ikke sådan

vQlse skrev:Moqensen skrev:vQlse skrev:Moqensen skrev:vQlse skrev:Men lad os håbe Ronaldo faktisk bruger størstedelen af tiden på at spille fodbold i stedet for at smide sig. For så skal det nok blive en oplevelse
Og ja, det gør jeg.
Det lyder ellers ikke sådan
O'rly?
Sjovt nok synes hans egne holdkammerater også at han filmer for meget.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 173582.ece

Rasmus Ladefoged skrev:VQlse, lolDu holder med et spansk hold, og så sys du Ronaldo filmer for meget?
Personlig vil jeg give dig ret, jeg hader film, men man ska os se sig selv

Moqensen skrev:O'rly? Hvad betyder det? Er det overhovedet et ord?
Når du skriver smide, så gik jeg ud fra det var i almindelige taklinger du mente?
Eller har du hele tiden snakket om film?
Så du mener at han filmer størstedelen af tiden i en fodbold kamp?
Prøver lige at spørge igen: Ser du meget PL?

vQlse skrev:Moqensen skrev:O'rly? Hvad betyder det? Er det overhovedet et ord?
Når du skriver smide, så gik jeg ud fra det var i almindelige taklinger du mente?
Eller har du hele tiden snakket om film?
Så du mener at han filmer størstedelen af tiden i en fodbold kamp?
Prøver lige at spørge igen: Ser du meget PL?
Det ved jeg ikke. er også pænt ligeglad. Hvis du ikke forstår det, så kan det jo ikke være mit problem.
Ja, det mener jeg.

Moqensen skrev:Det lyder desværre til at du har set dig sur på én spiller.
Det kan måske have noget at gøre med at han tog titlen som verdens bedste fodbold spiller foran ham der messi?
Personligt er jeg glad for at have set den udvikling Ronaldo har lavet specielt i den her sæson, hvor at han ikke er faldet så let som han har gjort i tidligere sæsoner.

TheFatboy skrev:Selv efter at Barca har scoret, stemmer jeg Man. U.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster