Bodyman forhandler desværre ikke det mærke mere..
Skal lige siges at jeg har fundet http://www.goldsgym.com, men tror det bliver for dyrt at købe det i statere !!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Simonb skrev:Mener de har noget rabat med free shipping hvis du køber for over 75$. Men om det gælder til udlandet ved jeg ikke.

Simonb skrev:Aner det ikke. Så bare de havde den der free shipping. Men tror godt man kan få dem til at sende til dk, hvis man laver en stor ordre. Er jo bare at gå nogle stykker sammen.

HAV skrev:Simonb skrev:Aner det ikke. Så bare de havde den der free shipping. Men tror godt man kan få dem til at sende til dk, hvis man laver en stor ordre. Er jo bare at gå nogle stykker sammen.
Ja, det burde vi da gøre..
Hvem er interesseret ??

anders078 skrev:Har nu sendt følgende mail til Golds Gear's costumer service (undskylder på forhånd mit danglish):
Dear Goldsgear.com
A number of friends and I (all living in Denmark) are interested in buying apparrel from your web shop. We've agreed on making one larger order, and I would therefore like to hear if it's possible to ship it to Denmark?
I appreciate your help.
Regards,
Anders Nielsen

Er det ikke også det der er meningen?jhbody skrev:man må kun indføre til eget forbrug.. bare til info.

Dingo skrev:Er det ikke også det der er meningen?jhbody skrev:man må kun indføre til eget forbrug.. bare til info.

anders078 skrev:Dingo skrev:Er det ikke også det der er meningen?jhbody skrev:man må kun indføre til eget forbrug.. bare til info.
Jo, det var i hvert fald sådan jeg havde tænkt det

Dear Customer,
...
We do not ship anywhere outside of North America at this time. We apologize for the inconvenience
...

anders078 skrev:Har nu fået svar fra Goldsgym.com, de skriver:Dear Customer,
...
We do not ship anywhere outside of North America at this time. We apologize for the inconvenience
...
Altså kan det desværre ikke lade sig gøre at få noget af deres gear til landet
- du har som henvendt dig som privat person og vil have dem til at exportere deres varer... mange firmaer gør kun dette hvis modtager er registreret import firma med et SE nummer..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster