Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Omg der var meget, læste det meste af det, så coffein og kreatin fungere fint sammen. Kanon!

Dingo skrev:Spo skrev:Omg der var meget, læste det meste af det, så coffein og kreatin fungere fint sammen. Kanon!
Har du læst det godt nok så?
the intake of caffeine, combined with a daily creatine supplement, counteracted the beneficial effects of creatine
Hurtigt oversat skriver de at koffein kombineret med dagligt kreatin indtag vil modvirke de fordelagtige ting ved kreatinen

Dingo skrev:Spo skrev:Omg der var meget, læste det meste af det, så coffein og kreatin fungere fint sammen. Kanon!
the intake of caffeine, combined with a daily creatine supplement, counteracted the beneficial effects of creatine
Hurtigt oversat skriver de at koffein kombineret med dagligt kreatin indtag vil modvirke de fordelagtige ting ved kreatinen

specter skrev:Dingo skrev:Spo skrev:Omg der var meget, læste det meste af det, så coffein og kreatin fungere fint sammen. Kanon!
Lige netop det punkt der er der ingen af de kloge hoveder der kan blive enige om.. det har været debatteret et utalt af gange på et utal af forummer, jeg vil sige det sådan her.. jeg drikker kaffe.. meget kaffe.. og jeg er ikke i tvivl om at mit kreatin stadig virker.... så jeg stopper ihvertfald ikke med at drikke kaffe..
men coffein pillerne er vel mere koncentrert ? Måske hvis man nu tog sin coffein og kreatin med et godt mellemrum

Dingo skrev:Synes også man skal passe for meget på med at rette sig efter sådanne artikler, fordi selvom de har vist det ene, så er menneskekroppen jo noget underligt noget og jeg går ind for at man prøver det selv og ser hvordan man reagerer på det
nu var det bare lige de 2 første artikler jeg ku finde..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster