Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1027
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1024

Følg bodybuilding.dk på

misforståelser ved den berømte six-pack

Udskriv emne

Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning

her er de ting jeg ikke har set er blevet diskuteret her inde..

nu snakker vi alle om THE six-pack... det ultimative man nærmest kan få..

jeg vil gerne have svar fra folk der kender meget til det og folk der har THE six-pack

når vi snakker om six-pack så er det store mavemuskler og en lav fedt %... men hvor lav skal den være hvis man ikke lige har bodybuilder muskler..?

den anden ting er six-pack er det når ens mavemuskler kan ses MEGET tydeligt når man står helt ret op fx? og ikke strammer, eller hvis man bare strammer og man kan se dem MEGET tydeligt...

nu hvor vi ser ryan reynolds i blade trinity har han en fedt % på ca 3.5, og hans six-pack er sindsyg tydelig, men ingen ved om han strammer hver gang at han er på i filmen for at man kan se six-packen bedre..

nu er min historie at jeg har trænet mave i 2 år, nu for 1 måned siden har jeg sat vægt på brystet, jeg gør det at jeg lægger et sammen rullet håndklæde ind under lænden, så tar jeg vægten op på det øverste af brystet, og går op, og ned til jeg er lige over gulvet og stadig spænder og så op igen..

hvis jeg krummer mig lidt sammen ved maven kan man nemt se min six-pack uden jeg strammer, men hvis jeg står ret op kan man kun se at den er trænet..

her kommer et par personlige spørgmsål...

udover den øvelse tar jeg en håndvægt i den ene hånd, pg står ret op, og bøjer mig ned til den ene side og retter mig selv op igen for at træne de skrå mavemuskler...

jeg ved ikke om de øvelser er nok så hvis nogle der har en Meget tydelig six-pack må i gerne skrive hva jeg evt. mangler eller om det er fint nok med de 2 øvelser...

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Thomas Ringsted skrev:når vi snakker om six-pack så er det store mavemuskler og en lav fedt %... men hvor lav skal den være hvis man ikke lige har bodybuilder muskler..?

Det er der ikke noget entydigt svar på. Det kommer jo også an på hvor på kroppen du genetisk set er disponeret til at lagre fedt. Sætter alt fedt sig på maveregionen så skal din fedt% jo meget langt ned.

Thomas Ringsted skrev:nu hvor vi ser ryan reynolds i blade trinity har han en fedt % på ca 3.5, og hans six-pack er sindsyg tydelig, men ingen ved om han strammer hver gang at han er på i filmen for at man kan se six-packen bedre..

Der er sandsynligvis manipuleret med billeder, lys osv for at få skuespilleren til at se max godt ud i hver scene.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

ja self er billederne manipuleret, de ændre både himlen og lys og alt mulig pis, kan man os se på ekstra materialet...

men er en six-pack når du står ret op og slapper af at man så kan se musklerne meget tydeligt, eller bare hvis du strammer fx..?

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Styrketræning

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster