Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Før en Smolov jr. cyklus, er det så bedst at køre dekonditionering eller deload?
Ville selv holde på deload da det jo er for styrken, selve programmet..
Dingo

Nu er jeg ikke decideret styrkeløfter og smolov er kun for at given bænken et nøk opad og forhåbentlig ramme de 100 i bænkBiiver skrev:Dingo skrev:Før en Smolov jr. cyklus, er det så bedst at køre dekonditionering eller deload?
Ville selv holde på deload da det jo er for styrken, selve programmet..
Dingo
Som du selv siger, så er deload selvfølgelig det eneste rigtige valg inden SmolovJr, da du som styrkeløfter er interesseret i at beholde de neurale tilpasninger i krop og CNS.
Dekonditionering er for bodybuildere.

Dingo skrev:Så måske kunne dekon. være mere optimalt med henblik på hypertrofi på pecs?

Great, great..Biiver skrev:Dingo skrev:Så måske kunne dekon. være mere optimalt med henblik på hypertrofi på pecs?
Absolut ikke!
Går stærkt ud fra du har valgt SmolovJr pga. du vil stige i bænk! Derfor vælger du selvfølgeligt at følge styrkeløfternes principper = deload![]()
Derudover kan du sagtens regne med et par cm i løbet af din Smolov-cyklus hvis du følger programmet og spiser fornuftigt.

Bash skrev:Nu skal jeg ikke kunne sige om det har nogen indflydelse på hypertrofi om du deloader eller dekonner - for at være ærlig tror jeg at det er marginaler.
Tilgengæld ved jeg at deload er overlegen når det gælder bibeholdelse af neurale tilpasninger.
Jeg deloader altid, og gør det også i hjælpeøvelserne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster