Lede doms i underkroppen efter i går. At have kørt det hele med ekstra langsom eccentrisk har sat sig godt.
Har eksperimenteret med carbs igen i dag og kørt heeeeeeelt i bund (Vi snakker ca 20 gram i løbet af dagen samt 2 x 20 gram hurtige carbs i pre og post WO shake) Det var en lorte dag, hvor jeg har været irritabel, træt og smådeprimeret og en lorte træning, hvor alt føltes tungt. Ikke hårdt, bare tungt. Ingen kontakt til musklerne og ikke skyggen af pump. Det føltes bare træls. Men fint nok, så er det prøvet. Det får Tossen lov til at beholde for sig selv...
Opvarmning:
Skuldercomplex, shoulder dislocations
PG bænk m pause:
Opv
5 x 5 x 140 kg
Ubehageligt, tungt, intet flow. Det er længe siden at de har føltes så dårlige.
Pushpress:
Opv
5 x 6 x 100 kg
Nogle var rigtigt gode, andre rigtigt dårlige. Generelt meget tungere end sidste uge.
Lying DB triceps extensions:
8 x 17½ kg
8 x 20 kg
8 x 22½ kg
8 x 25 kg
12 x 20 kg
Føltes ok, dog halvtungt.
Std. DB laterals:
8 x 20 kg
8 x 22 kg
8 x 24 kg
2 x 8 x 20 kg
Ditto.
Så gav jeg op og gik op og lavede cardio i stedet for
Crosstrainer:
20 mins @ lvl 6
Røv hamrende sygt. Dog ikke så hårdt som i går. Skal huske min MP3 afspiller. Mens jeg var igang spillede programmet "Herre i eget hus" på skærmen, men på lydløs, så jeg desværre ikke helt fandt ud af hvad det gik ud. Min teori er dog at et par splittes: Manden bruger tid sammen med Pelle Hvenegaard, kvinden med Sacha Dupond, så de begge kan se, hvor galt det kan gå.
Efter træningen var vægten et kg lavere end i går. Lulz.
I morgen har jeg skole til kl 16.30, så direkte på job og så forhåbentligt en god, lang powerwalk også.

god bedring!