Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:Har tænkt mig at prøve produktet, da jeg ikke er sikker på , at jeg får alle de sunde fedtsyrer som jeg skal have..
Får dog 2 stk. fiskeolie piller til min havregryn hver morgen.
Nogle der har erfaring med Udo´s Choice, eller kan fortælle mig lidt mere om produktet ?
Har googlet det, men det er mest vejledninger til indtagelse samt dosering der kommer frem.

Cruse skrev:HAV skrev:Har tænkt mig at prøve produktet, da jeg ikke er sikker på , at jeg får alle de sunde fedtsyrer som jeg skal have..
Nogle der har erfaring med Udo´s Choice, eller kan fortælle mig lidt mere om produktet ?
Har googlet det, men det er mest vejledninger til indtagelse samt dosering der kommer frem.
Der er ikke ret meget at fortælle! Bestil du det da essentielle olier er meget vigtigt at få! Det er super godt og jeg synes ikke smagen er dårlig! Ellers andet?

p0ulsen skrev:^ tillægsspørgsmål til HAV's:
Kan det godt gå i stedet for fiskeolie, da det smager af h.... til?

Udo´s Choice er totalt overvurderet. Brug noget torskelevertran eller et fiskeoliekapsler mere. Evt få bedre styr på dit indtag af de forskellige fedtsyrer, så du mere specifikt kan indtage det du har brug for.HAV skrev:Cruse skrev:HAV skrev:Har tænkt mig at prøve produktet, da jeg ikke er sikker på , at jeg får alle de sunde fedtsyrer som jeg skal have..
Der er ikke ret meget at fortælle! Bestil du det da essentielle olier er meget vigtigt at få! Det er super godt og jeg synes ikke smagen er dårlig! Ellers andet?
Hvad med Udo´s Choice indvirken på kroppen?
Hvorfor skal vi have sunde fedtsyrer, og hvad hvis man ikke får dem ?
Fordele samt ulemper mv..?
Dosering ?
Indeholder det mange kacl / vil jeg tage på ved at begynde at spise Udo´s Choice ?

Cruse skrev:p0ulsen skrev:^ tillægsspørgsmål til HAV's:
Kan det godt gå i stedet for fiskeolie, da det smager af h.... til?
Det vil jeg sige det kan for det indeholder også omega 3 fedtsyrer..

Stubbe skrev:Udo´s Choice er totalt overvurderet. Brug noget torskelevertran eller et fiskeoliekapsler mere. Evt få bedre styr på dit indtag af de forskellige fedtsyrer, så du mere specifikt kan indtage det du har brug for.HAV skrev:Cruse skrev:HAV skrev:Har tænkt mig at prøve produktet, da jeg ikke er sikker på , at jeg får alle de sunde fedtsyrer som jeg skal have..
Dosering ?
Indeholder det mange kacl / vil jeg tage på ved at begynde at spise Udo´s Choice ?

Stubbe skrev:(..)
Udo´s Choice er totalt overvurderet. Brug noget torskelevertran eller et fiskeoliekapsler mere. Evt få bedre styr på dit indtag af de forskellige fedtsyrer, så du mere specifikt kan indtage det du har brug for.
Kan du foreslå et alternativ så?
p0ulsen skrev:Stubbe skrev:(..)
Udo´s Choice er totalt overvurderet. Brug noget torskelevertran eller et fiskeoliekapsler mere. Evt få bedre styr på dit indtag af de forskellige fedtsyrer, så du mere specifikt kan indtage det du har brug for.
Og hvad når fiskeolie smager af møg, og giver dårlig ånde, osv osv..?Kan du foreslå et alternativ så?

Bay skrev:p0ulsen skrev:Stubbe skrev:(..)
Og hvad når fiskeolie smager af møg, og giver dårlig ånde, osv osv..?Kan du foreslå et alternativ så?
Tro mig Udo's smager mindst lige så slemt

Cruse skrev:Bay skrev:p0ulsen skrev:Stubbe skrev:(..)
Måske er det bare mig men synes sku at udos og fiskeolie smager ok! Det smager slet ikke ulækkert! Den eneste olie jeg ikke kan lide, som jeg har prøvet er olivenolie fordi den kradser så meget!
Fiskeolie nyder jeg endda! Drikker det normalt rent når vi har det, da min mor køber flaskerne..

Cruse skrev:Bay skrev:p0ulsen skrev:Stubbe skrev:(..)
Måske er det bare mig men synes sku at udos og fiskeolie smager ok! Det smager slet ikke ulækkert! Den eneste olie jeg ikke kan lide, som jeg har prøvet er olivenolie fordi den kradser så meget!
Fiskeolie nyder jeg endda! Drikker det normalt rent når vi har det, da min mor køber flaskerne..
Men jeg tænkte også mere på de kvalmende opstød man får, hver gang man bøvser - efter man har spist fiskeolie? Jeg synes simpelthen det er så vammelt
Så det er måske bedre det smager dårligt i et kort øjeblik, men det ikke giver opstød, som jeg ikke kunne forestille mig disse olier ville give?
p0ulsen skrev:
Kanon, tak. Sorry for OT, HAV!

HAV skrev:p0ulsen skrev:
Kanon, tak. Sorry for OT, HAV!
Helt okey![]()
Tror jeg skal have købt mig en flaske udos. Kunne evt komme den på min havregryn om morgenen, hvor jeg også spiser 2 fiskeoliepiller samt en vitaminpille - omnimin.
Hvor mange af jer bruger udos ?

Misterhamper skrev:Er plante-Omega ligeså godt som fiske-Omega?

p0ulsen skrev:Misterhamper skrev:Er plante-Omega ligeså godt som fiske-Omega?
Det er også dér jeg sætter min tvivl?

ninjagrenen skrev:p0ulsen skrev:Misterhamper skrev:Er plante-Omega ligeså godt som fiske-Omega?
Det er også dér jeg sætter min tvivl?
hvis vi kigger på ingredienser, så ser vi at der ikke er så meget fiskeolie i. ;)
Ingredienser :
Hørfrøolie, solsikkefrøolie, sesamfrøolie og kømpenatlysolie, lecitin (fra ikke genmanipuleret sojabønner), risklidolie og kimolier, havreklidolie og d-alfa tokoferol (antioxidant). Frøene er mekanisk koldpresset ved avanceret, teknisk raffinement under lav varme og uden lys el. ilt. Den specielle fremstillingsmetode er udviklet af Flora Manufacturing & Distributing Ltd. i Canada (FMD) for maksimal stabilitet, ernæringsværdi og friskhed. Olien er påfyldt i kontrolleret atmosfære med inaktiv luftart (uden ilt).

Beskrivelse:
Menneskets krop kan ikke fungere uden 2 flerumættede fedtsyrer - de Essentielle Fedtsyrer.
Omega-3 (alfa-lilolensyre/LNA) & Omega-6 (linolensyre/LA). Fedtsyrer skal indtages igennem føden, fordi kroppen ikke selv kan danne dem, og fordi de er forstadiet til mange biologiske essentielle molekyler (Horrobin 1992).
De essentielle fedtsyrer er ligeså vigtige som proteiner, kulhydrater, vitaminer og mineraler.
De fleste atleter vil få stor glæde af at bruge Udo´s Choice. Udos Choice hjælper til hurtigere restitution, øger udholdenhed, forkorter restitutionstiden efter træning og skader, forebygger overbelastningsskader, forbedrer udnyttelsen af de fleste næringstoffer og gavner huden.
Forslag til brug:
Hæld 2-3 spiseskefulde af denne næringsolie på din mad. Udo´s Choice®
Næringsindhold pr. 20 ml. ( ca. 2 spsk. )
Kcal. 180
Protein 0,3 g.
Kulhydrater 0 g.
Total fedt 19,4 g

Nillepige skrev:lidt om Udo´s Choice....Beskrivelse:
Menneskets krop kan ikke fungere uden 2 flerumættede fedtsyrer - de Essentielle Fedtsyrer.
Omega-3 (alfa-lilolensyre/LNA) & Omega-6 (linolensyre/LA). Fedtsyrer skal indtages igennem føden, fordi kroppen ikke selv kan danne dem, og fordi de er forstadiet til mange biologiske essentielle molekyler (Horrobin 1992).
De essentielle fedtsyrer er ligeså vigtige som proteiner, kulhydrater, vitaminer og mineraler.
De fleste atleter vil få stor glæde af at bruge Udo´s Choice. Udos Choice hjælper til hurtigere restitution, øger udholdenhed, forkorter restitutionstiden efter træning og skader, forebygger overbelastningsskader, forbedrer udnyttelsen af de fleste næringstoffer og gavner huden.
Forslag til brug:
Hæld 2-3 spiseskefulde af denne næringsolie på din mad. Udo´s Choice®
Næringsindhold pr. 20 ml. ( ca. 2 spsk. )
Kcal. 180
Protein 0,3 g.
Kulhydrater 0 g.
Total fedt 19,4 g
Fiskeolie indeholder omega 3, som også er i Uno´s Choice.. så hvis man vil være på den sikre side og få alle de gode olier bør man vælge Uno´s Choice.. MEN derimod ikke sagt at Fiskolie ikke er godt, hvis man sørger for at få de andre omega 6, og 9 via sin kost, eller ganske alm. rapsolie kan også gøre det.
-Nille

ninjagrenen skrev:rent hørfrøolie giver mere n-3 end udos, så dette er en bedre kilde til at få det tilstrækkelige n-3 i løbet af dagen. Der skal så som nille sier suppleres med nogle andre olier som giver n-6 og n-9. ;)

J-S-O skrev:ninjagrenen skrev:rent hørfrøolie giver mere n-3 end udos, så dette er en bedre kilde til at få det tilstrækkelige n-3 i løbet af dagen. Der skal så som nille sier suppleres med nogle andre olier som giver n-6 og n-9. ;)
Korrekt, men forskellen mellem n3 i Udo's Choice og Hørfrøolie er dog ikke så stor igen som du tror! Dog ville jeg klart vælge hørfrøolien, fordi den er meget billigere end Udo's Choice...
Ekstra Jomfru Olivenolie er suuuuper til n9![]()
- eller det vil sige, at olien indeholder en masse sunde sekundærstoffer, hvorfor det er en rigtig sund olie...

Cruse skrev:Stubbe skrev:Udo´s Choice er totalt overvurderet. Brug noget torskelevertran eller et fiskeoliekapsler mere. Evt få bedre styr på dit indtag af de forskellige fedtsyrer, så du mere specifikt kan indtage det du har brug for.HAV skrev:Cruse skrev:HAV skrev:Har tænkt mig at prøve produktet, da jeg ikke er sikker på , at jeg får alle de sunde fedtsyrer som jeg skal have..
Dosering ?
MÅSKE, men for enhver der ikke har tid til at handle flere forskellige olier er det perfekt..
+ at fiskeolie er kun er nok da kroppen mangler de andre essentielle fedtsyrer som omega 9 og det får du ikke noget af så.
evt suppler med nødder

p0ulsen skrev:Og hvad når fiskeolie smager af møg, og giver dårlig ånde, osv osv..?Kan du foreslå et alternativ så?

nosebiter92 skrev:p0ulsen skrev:Og hvad når fiskeolie smager af møg, og giver dårlig ånde, osv osv..?Kan du foreslå et alternativ så?
Hvad? Fiskeolie smager dårligt? Køber i dem ikke i piller/kapsler som man bare sluger? :S Eller er jeg gået helt galt i byen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster