Håber i vil komme med nogle komméntarer, gode såvel som dårlige

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Holstein skrev:Kæft en form.. Dine guns er fandme feeRigtig go bredde på ryggen... Ku godt mangle lidt pat men måske bar billederne som gør det..
Rigtig vild form, fortsat arbejdet og du bliver fucking lee

Bundgaard90 skrev:Holstein skrev:Kæft en form.. Dine guns er fandme feeRigtig go bredde på ryggen... Ku godt mangle lidt pat men måske bar billederne som gør det..
Mange tak for de pæne ord
Arbejder på patværket

Detorian skrev:Hvorfor smider folk altid deres billeder op, uden at skrive hvilken slags respons de går efter????
Går du efter BB, fitness eller noget helt 3'e?
Ellers ville jeg bare begynde at dømme dig efter BB, eftersom det er det jeg selv træner.

Holstein skrev:Bundgaard90 skrev:Holstein skrev:Kæft en form.. Dine guns er fandme feeRigtig go bredde på ryggen... Ku godt mangle lidt pat men måske bar billederne som gør det..
Arbejder på patværket
Godt og høre...![]()
Hvor langt nede er din BF egentlig??
Lad os se nogle pics af hjulene!!

Bundgaard90 skrev:Holstein skrev:Bundgaard90 skrev:Holstein skrev:Kæft en form.. Dine guns er fandme feeRigtig go bredde på ryggen... Ku godt mangle lidt pat men måske bar billederne som gør det..
Arbejder på patværket
Godt og høre...![]()
Hvor langt nede er din BF egentlig??
Lad os se nogle pics af hjulene!!
Mener min BF er på 15-16%
Skal nok lige prøve at finde et billede af beneneMen det er sku ikke de kønneste stænger i verden

Pzyrex skrev:Rigtig lækker form. Har du nogle stats? Alder, højde, vægt osv.?
Jeg ved godt, at det står i din profil, men passer de virkelig?

Detorian skrev:Hvorfor smider folk altid deres billeder op, uden at skrive hvilken slags respons de går efter????
Ellers ville jeg bare begynde at dømme dig efter BB, eftersom det er det jeg selv træner.

Bundgaard90 skrev:Detorian skrev:Hvorfor smider folk altid deres billeder op, uden at skrive hvilken slags respons de går efter????
Kom der så en bedømmelse?

Detorian skrev:Bundgaard90 skrev:Detorian skrev:Hvorfor smider folk altid deres billeder op, uden at skrive hvilken slags respons de går efter????
Kom der så en bedømmelse?
Vil du gerne have en?![]()
Så skal du for første gang være klar på kritik![]()
Ej, jeg giver normalt ikke ris/ros, når IRL siger mere end 1.000 billeder. Det sker som regel kun i specifikke tilfælde.
Den bedste måde at forbedre sig på 

Bundgaard90 skrev:Tager det skam ikke ilde opEr glad for din kritik!
Vil lige prøve at få taget nogle nye mål i aften, også smider jeg dem lige her op på tråden.
Skal prøve at skaffe et ordentlig kamera til de næste par billeder! (i omtalte Fullbody profilbilleder)
Er ikke så god til at posére endnu, men øver mig![]()
Satser 100% på BB
Kunne være lækkert med en vejleder til at hjælpe med de mange spørgsmål! (hvor kan jeg finde mig sådan en?)men ellers læser jeg også alt det jeg kan komme i nærheden af der handler om BB

Detorian skrev:Bundgaard90 skrev:Tager det skam ikke ilde opEr glad for din kritik!
Vil lige prøve at få taget nogle nye mål i aften, også smider jeg dem lige her op på tråden.
Skal prøve at skaffe et ordentlig kamera til de næste par billeder! (i omtalte Fullbody profilbilleder)
Er ikke så god til at posére endnu, men øver mig![]()
Satser 100% på BB
Kunne være lækkert med en vejleder til at hjælpe med de mange spørgsmål! (hvor kan jeg finde mig sådan en?)men ellers læser jeg også alt det jeg kan komme i nærheden af der handler om BB
Jarhh de hænger jo ikke ligefrem på træenerne, nogle vil altid hjælpe hvis du har penge, det bliver bare en dyr fornøjelse i mine øjne.
Men du kan være heldig at der en der "opdager" dig.
Jeg fik f.eks. min bl.a. fordi han kunne se at jeg tog det 100% seriøst.

NicoH skrev:Flot form.. :wink:
Synes dine arme, ryg og skulder er rigtig godt med.. =D>
Flot arbejde, og bare fortsæt så skal det nok blive rigtig godt.. =D>

Ej, kom igen når der er nogle billeder jeg kan forholde mig til lidt bedre 
Detorian skrev:Jeg skal da nok sige til når jeg leder efter atleter igenEj, kom igen når der er nogle billeder jeg kan forholde mig til lidt bedre
(For mit vedkommende)

Detorian skrev:Jeg skal da nok sige til når jeg leder efter atleter igenEj, kom igen når der er nogle billeder jeg kan forholde mig til lidt bedre
(For mit vedkommende)
)
Bundgaard90 skrev:NicoH skrev:Flot form.. :wink:
Synes dine arme, ryg og skulder er rigtig godt med.. =D>
Flot arbejde, og bare fortsæt så skal det nok blive rigtig godt.. =D>
mange tak for de pæne ord![]()
Skal nok løfte videre

Bundgaard90 skrev:Mål d. 15. januar:
Arme: 37cm
bryst:106cm
skuldre:121cm
lår:55cm
læg:37cm
talje:81cm
Her har jeg de nye mål:
Mål d. 28. februar:
Arme: 37,5cm
bryst:109,5cm
skuldre:123cm
lår:57,5cm
Kan da se jeg er vokset lidt:)

Koppel skrev:Bundgaard90 skrev:Mål d. 15. januar:
Arme: 37cm
bryst:106cm
skuldre:121cm
lår:55cm
Her har jeg de nye mål:
Mål d. 28. februar:
Arme: 37,5cm
bryst:109,5cm
skuldre:123cm
lår:57,5cm
Kan da se jeg er vokset lidt:)
Det er da en god fremgang på kun 1½ måned. 3½ cm om brystet, ½ cm om armene, 2½ om lårene mens du holder dit taljemål. Du kan sagtens være tilfreds.

essensen skrev:Taget i betragtning du kun er 17år, synes jeg det er en rigtig fin form du præsterer (: Det er klart potentiale til noget godt hvis du hænger i og giver den gas.
I øvrigt syntes jeg umiddelbart din form mindrer ret meget om min faktisk - tror lidt vi har den samme kropsbygning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster