Jeg er super opsat på at træne, og tabe mig og få en flottere krop :D
Hele mit liv har været en lang slankekur og har prøvet næsten alle "mirakel-kure" og tabte også en del og tog det på igen + endnu flere kilo.
Jeg har ikke tænkt mig at skrive en biografi, men lige lidt baggrundsviden :oops:
Jeg var oppe og veje 100 kg for nogle år tilbage og forstår ikke at det kunne komme så vidt, da jeg jo spiste masser af frugt og grønt hver dag !
Men en dag friede manden til mig og jeg gik til lægen og fik hjælp. (piller)
5½ uge senere, hvade jeg tabt over 15 kg. tabte så yderligere, 5 kg på 3 mdr og så kunne jeg stå hvid brud =D>
Slappede måske lidt for meget af bagefter og stille og roligt kom der en del kilo på igen.
Jeg har så siden tabt mig igen og fået tvillinger, tabt mig lidt og fik et barn mere og så stod vægten på 84 kg og tabte mig ned til 71 kg, og så fik jeg en maveoperation, da jeg havde en del overskydende maveskind.
Stille og roligt snigede kiloene på igen og få et par måneder siden stod den igen på de fandens 84,9 kg !!! Jeg synes jo ikke jeg spiste noget særligt...
Jeg er så gået igang med at træne igen og fitness træner og jeg har kigget på kost og lig.
Min krop fik faktisk ingen mad !!
Jeg kunne leve af kaffe og en banan i løbet af dagen og spiste kun aftensmad, og meget af det !
Jeg begyndte at træne i Feb. 09 og det går rigtig godt.
Jeg begyndte at tælle mine kcal. her den. 17 marts og har tabt mig 1,2 kg på 5 dage....
Så nu er jeg bid af at tælle kcal. og træne.
I er velkommen med gode råd og ideer