Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Det jeg gjorde var at kigge på forskellige organisationer der varetager alt det administrative for en og sætter en på en skole i USA (de har som regel samarbejde med forskellige skoler og her kan man så vælge eller ønske en). Det skal dog siges der stadig skal gøres et ret stort administrativt arbejde bare for at komme afsted hvis det ønskes, men organisationen vil tage sig af det meste kommunikation med skolen. Jeg rejste med YFU (youth for understanding) og måtte slippe ca. 65.000kr for opholdet (ca. 6 måneder) - dvs. skole og rejse tur/retur...så ja - det er ikke billigt. De fleste organisationer arbejder i øvrigt med værts-familier og du skal derfor indstille dig på at bo hos dem hvis du vælger en orgs (hvilket altså klart er det nemmeste). Det gode ved at rejse med orgs. er man automatisk bliver 'medlem' af en gruppe det pågældende sted og derfor han en slags vennebase til at starte ud på - amerikanere kan godt være svære at komme ind på hvis man ikke selv tager initiativet.
Så mit råd er at google løs og finde organisationer der udbyder ophold og se hvad du kunne tænke dig og så kontakte dem - såfremt økonomien er til det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster