Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1477
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Udlandsrejse efter gymnaiset - hvordan?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Overskriften siger næsten det hele, men pt. overvejer jeg meget kraftigt at tage ud og rejse efter gym, men jeg er for det første ikke sikker på hvilken muligheder jeg har, men primært så ved jeg ikke, hvordan jeg skal gribe det an - hvor man starter henne - jeg er åben overfor både studieophold, jordomrejser osv., men økonomien spiller selvfølgelig også ind, så jeg ender nok med max at have råd til at opholde mig i ét land. Planen er i øvrigt at rejse alene, men inden det bliver for konkret, så fyr løs med bud og forslag (:
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Norring

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det jeg gjorde var at kigge på forskellige organisationer der varetager alt det administrative for en og sætter en på en skole i USA (de har som regel samarbejde med forskellige skoler og her kan man så vælge eller ønske en). Det skal dog siges der stadig skal gøres et ret stort administrativt arbejde bare for at komme afsted hvis det ønskes, men organisationen vil tage sig af det meste kommunikation med skolen. Jeg rejste med YFU (youth for understanding) og måtte slippe ca. 65.000kr for opholdet (ca. 6 måneder) - dvs. skole og rejse tur/retur...så ja - det er ikke billigt. De fleste organisationer arbejder i øvrigt med værts-familier og du skal derfor indstille dig på at bo hos dem hvis du vælger en orgs (hvilket altså klart er det nemmeste). Det gode ved at rejse med orgs. er man automatisk bliver 'medlem' af en gruppe det pågældende sted og derfor han en slags vennebase til at starte ud på - amerikanere kan godt være svære at komme ind på hvis man ikke selv tager initiativet.

Så mit råd er at google løs og finde organisationer der udbyder ophold og se hvad du kunne tænke dig og så kontakte dem - såfremt økonomien er til det.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Kostplan: Vis kostplan

essensen skrev:Det jeg gjorde var at kigge på forskellige organisationer der varetager alt det administrative for en og sætter en på en skole i USA (de har som regel samarbejde med forskellige skoler og her kan man så vælge eller ønske en). Det skal dog siges der stadig skal gøres et ret stort administrativt arbejde bare for at komme afsted hvis det ønskes, men organisationen vil tage sig af det meste kommunikation med skolen. Jeg rejste med YFU (youth for understanding) og måtte slippe ca. 65.000kr for opholdet (ca. 6 måneder) - dvs. skole og rejse tur/retur...så ja - det er ikke billigt. De fleste organisationer arbejder i øvrigt med værts-familier og du skal derfor indstille dig på at bo hos dem hvis du vælger en orgs (hvilket altså klart er det nemmeste). Det gode ved at rejse med orgs. er man automatisk bliver 'medlem' af en gruppe det pågældende sted og derfor han en slags vennebase til at starte ud på - amerikanere kan godt være svære at komme ind på hvis man ikke selv tager initiativet.

Så mit råd er at google løs og finde organisationer der udbyder ophold og se hvad du kunne tænke dig og så kontakte dem - såfremt økonomien er til det.

Tak for input (: Hmf, nej det er økonomien ikke så glad for, men jeg antager, at USA heller ikke er det billigste, og der er jo også andre måder at komme ud og se verden på end et ophold på en skole hos en familie, så jeg vil søge rundt og se hvad jeg har af muligheder.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Norring

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster