Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rosendal skrev:TILLYKKE med din imponerende DL! =D> =D>
Mén pas på ryggen.. ligner du krummer en smule i ryggen og kan være yderst farligt især med de kg du løfter der! Men ellers rigtig flot løftet, kan det passe du ikke kan gå helt lige bagefter :P
charlie t skrev:Hvorfor puster du ud Biiver?! :x Dumme dreng! :evil: :P
Godt løftet og tillykke med pr, men husk at hold på vejret, du gør det meget sværre for dig selv eftersom du falder sammen. :) :twisted:
Hammerome skrev:nice video:) og ja ser ikk godt ud det med dit pust. men nice PR . Keep on 2008! =D>
Bay skrev:Hyggelig træning idag :)
... Og super flot dødløft =D>
ALL NATURAL BABY

cj8000 skrev:Hey
Starter du cut nu? Hvor meget regner du med?
Biiver skrev:Mål for 2008
Masse
Januar: cutte til 73,x kg = fedt% ~14
Februar-Marts: småbulke, men fedt% < 15
April-juli: cutte så langt ned som muligt - 8-10%?
August-december: bulke op, men fedt% < 15

Matt skrev:Det er sgu da egentlig et ret fedt center du træner i, total old school. Måske jeg skulle kigge forbi på et tidspunkt? :)

Rookie skrev:Flot dødløft!
Ret vildt at du dødløfter over det dobbelte af hvad du bænker!
Keep up the good work! =D>

Biiver skrev:Rookie skrev:Flot dødløft!
Ret vildt at du dødløfter over det dobbelte af hvad du bænker!
Keep up the good work! =D>
Mange tak Rookie!
Om det er min dødløft, der er god eller min bænk, der stinker ved jeg ikke helt![]()
En ting er sikkert, jeg fortsætter med masser af tung dødløft, squat og bænken skal kickstartes fra februar!

Biiver skrev:Det skulle selvfølgeligt ikke besvares, da det var et retorisk spørgsmål.....IDIOT

kaskelolhval skrev:Jeg venter altså stadig på en film med de bodyman piger only..

Bjørnen skrev:Nice video! =D>
Synes ikke der er meget ret over den ryg der. :-k Ellers er det for sindssygt løft :o =D>
var i norge med idræt-B sidste år, indtil videre min bedste skiferie nogensinde..
Hvor var du i norge?

Biiver skrev:Bjørnen skrev:Nice video! =D>
Synes ikke der er meget ret over den ryg der. :-k Ellers er det for sindssygt løft :o =D>
var i norge med idræt-B sidste år, indtil videre min bedste skiferie nogensinde..
Hvor var du i norge?
Mange tak! Det kører ganske glimrende over hele linjen og cuttet kører nogenlunde som det skal.![]()
Jeg var i Hafjell - 10 elever og 5 lærere - det var seriøst nice! Jeg er blevet væsentligt bedre i løbet af de tre dage og når jeg har fået kameraet af min lærer, så smider jeg lidt videoer op med mig selv på ski

Bjørnen skrev:Fuck hvor nice! Skal du til Val-T i uge 7?
Hvor er det du træner nu?

Biiver skrev:Bjørnen skrev:Fuck hvor nice! Skal du til Val-T i uge 7?
Hvor er det du træner nu?
Super nice! :thumbup:
Det var længe min plan, at tage til Val T, men jeg glemte at melde mig til guide-halløjet, så jeg synes det er for dyrt!![]()
Jeg træner i Mana Gym i Helsingør - det er SUPER nice! Du er velkommen heroppe hvis du har lyst og tid en dag.

- dit opspænd fejler da ingenting

Bay skrev:Hvorfor træner du så meget opspænd i tiden?- dit opspænd fejler da ingenting

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster