Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moth skrev:den vil ikke uploade koste programet?
Tro det fylder for meget :S hvordan konvatere jeg det så det bliver mindre eller kan jeg uploade det et andet sted

hehe

Moth skrev:Sådan sådan slap af gutterhehe
Henriksen du kan jo slet ikke se hvor meget protein jeg får når du ikke har set mit kost program vel..
jeg får langt over 2 gram pr kilo kropsvægt

Henriksen skrev:Moth skrev:Sådan sådan slap af gutterhehe
Henriksen du kan jo slet ikke se hvor meget protein jeg får når du ikke har set mit kost program vel..
jeg får langt over 2 gram pr kilo kropsvægt
Nej men jeg kan stadig se at du ikke spiser nokDet er ikke det samme at æde 10 rugbrødsmadder på en gang kl 12 hver dag. iforhold til at spise 2 rugbrødsmadder 5 gange på dagen 8)
. Det skulle ikke være en flink sjæl som kunne tage et screen shot eller noget og ligge ud da jeg ikke har fået installeret office pakken endnu

Gozo skrev:Din fordeling er skæv. Du skal have noget mere sundt fedt samt flere kulhydrater og mindre protein. Er du bange for frugt og grønt?Den kommer du nok til at lave om.

Moth skrev:Hvorfor mener du at jeg skal have flere kulhydrater?
(Hov har glemt at skrive mine 3 æbler og 70 gram augurk på listen)
Fordelingen er jo næsten 40& 40& 20& ? det har jeg da forstået er godt?
Og hvilke ting ville du smide ind af sundt fedt?
Målet er at blive mere markeret men også at tage på i vægt selvom det lidt svært.?

Moth skrev:Det ved jeg godt men det er da en mærkelig måde du skriver det op på..?

Moth skrev:Det ved jeg godt men det er da en mærkelig måde du skriver det op på..?

Moth skrev: og at der begyndt at sætte sig lidt for meget fedt derfor ville jeg prøve at endre energi fordelingen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster