Om 4 måneder rejser jeg afsted på en 2 måneders backpacking tur. Jeg får naturligvis ikke mulighed for at gå i træningscenter de to måneder, hvilket jeg ikke er så glad for. Jeg kommer nok til at gå en del, men da det er backpacking i byer, er der ud over en masse skridt ikke de store udfoldelser.
Så jeg vil præve at få lavet et ordentlig bodyweight program, som jeg ligesom kunne bruge de to måneder.
Og det bringer mig til spørgsmålene.
1) Kan man få noget fornuftigt ud af at træne fx et full body, body weight program, tre gange om ugen?
2) Pt. træner jeg FB i et center 3-4 gange om ugen. Burde jeg begynde allerede nu at skifte fx. en af gangene ud med et body weight program, så kroppen kan vende sig til det?
3) Synes mest at det jeg kan finde af BW øvelser rammer arme, skuldre, mave osv. Hvordan træner man ben, med BW?
4) Nogen der har nogle gode øvelser, eller ligefrem et FB BW program liggende? Da jeg ikke aner hvor jeg er i Verden og hvor meget tid jeg har, skal øvelserne helst kunne udføres på et gulv, altså ikke øvelser, der kræver en legeplads mv.
Tak

..og den kan du jo rive lidt rundt med -i eksempelvis clean& press..