18 år
ca. 65kg
176cm høj
Jeg træner i det lokale motionscenter, det er lille, men bare der er en stang og nogle kilo, skal det nok gå:)
Jeg træner for det meste alene, og centeret er stortset kun fyldt med diskopumpere.
Mit mål:
Ved ikke helt, man vil jo altid gerne være lidt større, og trimmet, så det er nok det jeg går mest efter. Men det er nu heller ikke kun for synets skyld, håber da styrken følger godt efter:) Og kan være jeg begynder på et styrke baseret program senere på året.
Er ikke helt så stor( som i så kan se på min vægt), men håber da det kommer:), jeg har trænet siden august 2005. Men det er først efter jul det blev seriøst, da jeg begyndte at følge et program. Som jeg fulgte indtil for ca. 1 måned siden, hvorefter jeg har holdt en pause, og er så gået igang igen nu her.
Mit første program var Bill Starr programmet, fra bodyzone.dk.
Jeg steg lidt i de forskellige ting, og squat og dødløft, kom i brug for første gang.
Jeg tog ca 3-5kg på fra januar til marts, så programmet hjalp da lidt.
Jeg har besluttet for at begynde på et nyt program:
Fra (link slettet)
http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=116
THE 20 REP BREATHING SQUAT ROUTINE
Mandag
20 rep breathing squats 1 sæt x 20 reps
Stiff-legged dødløft 2 sæt x 8-10 reps
Bænkpres 2 sæt x 6-8 reps
Incline bænkpres 2 sæt x 6-8 reps
Bent over barbell rows 2 sæt x 6-8 reps
Chin ups 2 sæt x max reps (uden at ramme failure – anvend vægt hvis mere end 15 reps er muligt)
Military presses 2 sæt x 6-8 reps
Close grip bænkpres eller dips 2 sæt x 8-10 reps
Barbell curls 2 sæt x 8-10 reps
Mave 2 sæt x 8-10 reps
Læg 2 sæt x 8-10 reps
Onsdag
Konventionel dødløft 4-5 sæt x 3-5 reps med ca. 85 % af 1RM (uden at ramme failure)
Leg curls 2 sæt x 10-12 reps
Chin ups 2 sæt x max reps (uden at ramme failure – anvend vægt hvis mere end 15 reps er muligt)
Mave 2 sæt x 8-10 reps
Læg 2 sæt x 8-10 reps
Fredag
20 rep breathing squats 1 sæt x 20 reps (eller den milde udgave med 2 sæt x 8-10 reps)
Stiff-legged dødløft 2 sæt x 8-10 reps
Mave 2 sæt x 8-10 reps
Læg 2 sæt x 8-10 reps
Programmet skulle være ret hårdt, og jeg begyndte på det her igår og jeg syntes godt man kunne mærke det:)
Jeg håber da jeg får skrevet herinde tit, og at jeg får lidt respons på min træning og fremgang.
Men jeg tror lig jeg venter med at smide før og efter billeder ind, indtil jeg har fået lidt mere masse på
*UPDATE* 4-11-06
Jeg startede med at kører TJ's alternative hypertrofi d. 6-9-06 til d. 30-10-06
På side 4 står der kort om hvordan programmet gik og så er der lidt mål.
Jeg går igang i næste uge med et HST program her fra siden: http://bodybuilding.dk/artikler/traenin ... aining.php