Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65743 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049588 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 989
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 988

Følg bodybuilding.dk på

Clen/Taurine + Dyma Burn

Udskriv emne


Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden





Hej.

Er der nogen der har erfaring med Clen/Taurine eller Dyma Burn?

Hvis, hvordan er deres effekt som at være en lille hjælpende hånd til vægttab og hvor kan Clen/Taurine købes?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. jan 2012, 15:13
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taurine er en aminosyre, kan erhverves lovligt, der kan give lidt ekstra oomph ved træninger og kan i nogle tilfælde også modvirke kramper og lactic acid burn.

Med clen mener du vel clenbuterol, det er en effektiv og ikke ufarlig fatburner/beta2 antagonist som er ulovlig og karakteriseres som doping omend det ikke er et steroid.

Det sidste du nævner lyder bare som en af de utallige, generiske fatburnere der findes på det lovlige marked - hvis der er green tea extract i den, så kan den godt have en hvis effekt, men det er biligere og mere effektivt bare at købe dig en bøtte green tea extract og æde dét. Omend det smager af drankerpis, men det må man tage med.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mr.Menace... Kan du forklare effekten af grøn the ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3239
Tilmeldt: 10. nov 2010, 08:09
Geografisk sted: Virum
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Desuden er en clen forgiftning pisse klamt. Har prøvet, vil aldrig anbefale dig og prøve det.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 988
Tilmeldt: 1. feb 2010, 10:05
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ckp2906 skrev:Mr.Menace... Kan du forklare effekten af grøn the ?


Det smager så hæsligt at du styrter skrigende rundt i en time, flår tøjet af og kaster rundt med dine møbler. Alt dette medfører et effektivt vægttab.

Hahahah.

Oh, well.. - grøn the booster din forbrændingsevne/din metabolisme, og hjælper på den måde til et vægttab. Det siges også at booste kroppens lagring af fedt, eller rettere: kroppens udskillelse af fedt, og pga. den høje mængde koffein (omtrent som en alm. kop kaffe) giver det selvfølgelig lidt energi.

Hvis du vil vide mere, så google the bitch.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fejer skrev:Desuden er en clen forgiftning pisse klamt. Har prøvet, vil aldrig anbefale dig og prøve det.



.. overskred du dosen ifht. kropsvægt, eller kørte du kuren for længe? Eller var du bare uheldig og havde en allergisk reaktion?
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:
Fejer skrev:Desuden er en clen forgiftning pisse klamt. Har prøvet, vil aldrig anbefale dig og prøve det.



.. overskred du dosen ifht. kropsvægt, eller kørte du kuren for længe? Eller var du bare uheldig og havde en allergisk reaktion?

Jeg har kørt clen 4 gange. Uden probs. Og så startede jeg cut og kørtet faktisk den mindste dose (på første dagen) Hvilket satte skub i hele min krop. Har haft ødelagt min krop igennem hele mit liv med druk, drugs og steroider. Og Den lille minimale clen forgiftning sendte mig på sygehuset. Hvilket har resulteret i 1.5 år har jeg døjet med angst samt paranoid skizofreni . Det fik lige toppet af bjerget til at vælte. Er godt klar over clenen ikke er alene om det, men det var det der satte skub i det. Dont do any from for drugs.. :-) Nu sidder jeg psykisk syg og førtids pensionist o/ not
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 988
Tilmeldt: 1. feb 2010, 10:05
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



fanme bittert, Fejer.


Som du selv siger, det har næppe været clen'en alene der gjorde det, men hvis man roder med den slags og oveni tilsætter AAS, sprut og stoffer, så er man ude i en three bullet russian roulette. Det var samme modus operandi der sendte den navnkundige Ditlev Madsen i dørken, men i modsætning til dig nægter han at indrømme at sprit og narko havde noget at skulle have sagt, og skyder skylden alene på AAS - så modtag hermed min respekt for at du lægger hele sandheden på bordet. Vel har du kvajet dig, og du betaler prisen, men Ditlev er en uærlig, selvsmagende og hyklerisk gøgler - det er du ikke.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:fanme bittert, Fejer.


Som du selv siger, det har næppe været clen'en alene der gjorde det, men hvis man roder med den slags og oveni tilsætter AAS, sprut og stoffer, så er man ude i en three bullet russian roulette. Det var samme modus operandi der sendte den navnkundige Ditlev Madsen i dørken, men i modsætning til dig nægter han at indrømme at sprit og narko havde noget at skulle have sagt, og skyder skylden alene på AAS - så modtag hermed min respekt for at du lægger hele sandheden på bordet. Vel har du kvajet dig, og du betaler prisen, men Ditlev er en uærlig, selvsmagende og hyklerisk gøgler - det er du ikke.


Naaah... Tager det som det er. Godt nok tager jeg et smut på den psykiatiske engang imellem for at slappe af og går i dagbehandling og medicnsk behandling. Bliver aldrig rask, så fik også min pension. Men det er pisse ærgeligt i en alder af 23. Jeg havde fået læreplads, faktisk et fag jeg elsker utroligt meget at arbejde med. Så det er jeg da pisse ked af, men der er sgu ikke meget andet jeg kan gøre end at passe min behandling og få en hverdag op at køre.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 988
Tilmeldt: 1. feb 2010, 10:05
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Clen er et valg du selv skal tage, folk kan ikke side og sige "Det virker ikke" det er lidt bivirkninger ved det som du kan læse mere om på bodyhouse.nu (Hjælpe link).

Har selv kørt det dog lidt tid siden, virker rigtigt godt, god effekt og du kan hurtigt tabe fedt mens du også tager muskler på.

Clen kan ikke købes nogen steder du skal have en "Dealer" for at få fat på det.

Håber du kunne bruge det.

Taurine kan købes på nettet og er ikke ulovligt :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 30. mar 2011, 13:43
Geografisk sted: København - Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



saskia skrev:Clen er et valg du selv skal tage, folk kan ikke side og sige "Det virker ikke" det er lidt bivirkninger ved det som du kan læse mere om på bodyhouse.nu (Hjælpe link).

Har selv kørt det dog lidt tid siden, virker rigtigt godt, god effekt og du kan hurtigt tabe fedt mens du også tager muskler på.

Clen kan ikke købes nogen steder du skal have en "Dealer" for at få fat på det.

Håber du kunne bruge det.

Taurine kan købes på nettet og er ikke ulovligt :)


Der er vist ingen her der påstår at clen ikke virker, det er uhyre effektivt, bare ikke harmløst som nogen påstår. At sige at "der er lidt bivirkninger", er en mild underdrivelse - clen er drøje sager, og man skal vide hvad man har med at gøre, og hvordan man bruger det før man så meget som overvejer at tage det. Først og fremmest skal man gøre op med sig selv om hvorvidt det overhovedet er nødvendigt at gå den vej, eller om man i virkeligheden kunne opnå samme resultater med lidt mere indsats på trænings -og kost fronten, uden at skulle risikere sit helbred.

Ain't no such thing as a free lunch.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Informativ tråd. Bedre end hvis folk bare skriger DOPING og lukker øjnene og smider tråden i skraldespanden. Det ikke en saglig løsning, men det er oplysning derimod. :)
Greatness will never be acquired by staying in one’s comfort zone!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jun 2010, 16:45
Geografisk sted: Hvidovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



A Menace To Chicken skrev:
saskia skrev:Clen er et valg du selv skal tage, folk kan ikke side og sige "Det virker ikke" det er lidt bivirkninger ved det som du kan læse mere om på bodyhouse.nu (Hjælpe link).

Har selv kørt det dog lidt tid siden, virker rigtigt godt, god effekt og du kan hurtigt tabe fedt mens du også tager muskler på.

Clen kan ikke købes nogen steder du skal have en "Dealer" for at få fat på det.

Håber du kunne bruge det.

Taurine kan købes på nettet og er ikke ulovligt :)


Der er vist ingen her der påstår at clen ikke virker, det er uhyre effektivt, bare ikke harmløst som nogen påstår. At sige at "der er lidt bivirkninger", er en mild underdrivelse - clen er drøje sager, og man skal vide hvad man har med at gøre, og hvordan man bruger det før man så meget som overvejer at tage det. Først og fremmest skal man gøre op med sig selv om hvorvidt det overhovedet er nødvendigt at gå den vej, eller om man i virkeligheden kunne opnå samme resultater med lidt mere indsats på trænings -og kost fronten, uden at skulle risikere sit helbred.

Ain't no such thing as a free lunch.

Har kørt clen op til flere gange, har ikke prøvet en eneste gang at få bare 1 af bivirkningerne, og de bivirkninger der er, er meget mildere end nogen af de bivirkninger som der er ved andre slankemidler
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 30. mar 2011, 13:43
Geografisk sted: København - Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det vil jeg slet ikke støtte op omkring. Jeg synes personligt at clen har langt og større bivirkninger end f.eks t3 eller effadrien.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 988
Tilmeldt: 1. feb 2010, 10:05
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fejer skrev:Det vil jeg slet ikke støtte op omkring. Jeg synes personligt at clen har langt og større bivirkninger end f.eks t3 eller effadrien.

Hvilken bivirkning er slemmer end effadrien?

Clen bivirkninger:
Kvalme
Nervøsitet
Svimmelhed
Døsighed
Tør mund
Hovedpine
Øget puls
Forhøjet blodtryk
Sveder mere
Søvnløshed
Muskelkramper
Rysteture
Opkast
Brystsmerter
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 30. mar 2011, 13:43
Geografisk sted: København - Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



saskia skrev:
Fejer skrev:Det vil jeg slet ikke støtte op omkring. Jeg synes personligt at clen har langt og større bivirkninger end f.eks t3 eller effadrien.

Hvilken bivirkning er slemmer end effadrien?

Clen bivirkninger:
Kvalme
Nervøsitet
Svimmelhed
Døsighed
Tør mund
Hovedpine
Øget puls
Forhøjet blodtryk
Sveder mere
Søvnløshed
Muskelkramper
Rysteture
Opkast
Brystsmerter

Det der siger mig ikke en fjer :-) Lige så vel du ikke synes du får bivirkninger med brug af clen, synes jeg personligt jeg mærker flere bivikrninger med clen end effadrien. Hvis man skal gå helt i detalje ligesom du gøre nu, så har clean akkurat de samme bivirkninger. :-({|=
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 988
Tilmeldt: 1. feb 2010, 10:05
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Køb og salg af doping er ulovligt. Lukket og slukket.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Skraldespanden




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster



cron