Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1300
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

Helenanorup's logbog

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Okay. Efter stor opfordring på BB, opretter jeg nu en logbog.

Jeg vil gerne starte med at introducere migselv.
Jeg hedder Helena, jeg er 19år og arbejder som receptionist i Fitness World. Sidste år, omkring September blev jeg træt af at være overvægtig. Sådan rigtig træt. Min kæreste kunne ikke engang røre mine lår, uden at jeg begyndte at græde fordi jeg hadede dem så meget. Så en dag da jeg sad og spiste ben&jerry med min forhenværende bedste veninde, kom jeg forbi et billede på facebook hvor der stod " Next year, you whould have wish you started today". Og der var det. Motivationen til at gøre noget ved min fedme. Jeg efterlod min halvspise ben&jerry og min veninde på værelset, tog løbesko på og gik ud og løb min første løbetur nogensinde.

Jeg løb 3-4 gange om ugen i et halvt år. og efter det halve år tilmeldte jeg mig et træningscenter. Jeg begyndte til bodycombat, cykle, løbe på løbebånd og senere startede jeg på GRIT og seriøst styrketræning. Træningscenteret blev hurtigt mit andet hjem. Det tog mig omkring 13måneder at smide 15kg. Det har været det hårdeste som jeg nogensinde har gjort, både fysisk men også mentalt. Men det har været det værd.