Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

incognito skrev:ok jeg fejllæste den første post lidt så
og ok, det er måske pedanteri![]()
...men hvis man kigger på din træning så er hoveddelen af arbejdsbyrden i din pressetræning faktisk i nogle øvelser der bliver kørt efter noget HST agtigt (falde reps, stigende intensitet). Desuden har du delt smoloven ud over tre dage så det ikke længere er en loading cyklus hvilket er ret centralt for programmets virkning.
Min pointe er at det du har lavet faktisk er HST med en snert af smolov, så det er svært at vurdere effekten af smolov programmet, hvilket man ellers tror man kan læse om udfra trådens navn.

Bash skrev:Nye rekorder, se toppen

charlie t skrev:Bash skrev:Nye rekorder, se toppen
FFS dem kan du jo ikke bruge til det store :´)

Bash skrev:charlie t skrev:Bash skrev:Nye rekorder, se toppen
Nu handler alting jo ikke om 1 rm's i de tre store.

Martin G skrev:At du har styrkefremgang i skråt pres er i mine øjne da også et udtryk for, at du vil få yderligere pressestyrke i alm. bænkpres.
Fornuftig fremgang på programmet.
Kunne godt tænke mig at se en mere smolov inspireret udgave med den seriøse loading og se, hvad du mener er bedst, men skal selvfølgelig kun være, hvis du er med på den slags..

charlie t skrev:Bash skrev:charlie t skrev:Bash skrev:Nye rekorder, se toppen
Nu handler alting jo ikke om 1 rm's i de tre store.
Self er det fint du går frem i skrå presMen 6" Boardpress 3x115+blå bands, for det første så ændre det lige til light bands
for det andet så henter man en del kinetisk energi ved at kører board press m bands især når de er uden pause
Så er ikke sikker på du kan bruge den som pejle pind. Jaja godt nok kun 1 øvelse, men alligevel ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster