Ville høre om jeg skal drikke den 1-2 timen inden træing .. og efter træing drikke den igen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WannaBeBig skrev:Kig lidt i artikel-arkivet. Læs fx. den her:
artikler/kostogkosttilskud/indtagkosttilskud.php

ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)

Agger007 skrev:WannaBeBig skrev:Kig lidt i artikel-arkivet. Læs fx. den her:
artikler/kostogkosttilskud/indtagkosttilskud.php
Ville gerne have et svar om det var rigitg det jeg skrev

Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
Ahh synes nu 3 timer forinden er i overkanten, jeg spiser gerne 1-1½ time inden træning ellers er der sgu ikke nok brænde i ovnen

Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
Ahh synes nu 3 timer forinden er i overkanten, jeg spiser gerne 1-1½ time inden træning ellers er der sgu ikke nok brænde i ovnen

ninjagrenen skrev:Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
spiser du hver 1½ time i løbet af dagen?
Nå, men du skal i hvert fald tage shake efter træning, og hva angår før kan det ikke anbefales med en shake men derimod andet mad.
og ca. 2 timer før skal du have nogle carbs så du kan få fyldt depoderne og levere en syg træning.

ninjagrenen skrev:Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
spiser du hver 1½ time i løbet af dagen?

Agger007 skrev:Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
Okaay og efter træing også ? 1-1½ time efter træing ?

ninjagrenen skrev:den anden besked, altså det første var ment til Matt. ;) hehe.
Men når du er færdig med træning tager du shake. så hurtigt som muligt.

Matt skrev:Agger007 skrev:Matt skrev:ninjagrenen skrev:det kan ikke anbefales. Det kan derimod anbefales at spise noget mad 3 timer før træning. Men mad som er langsomt optageligt, så dit blodsukker ikke Stiger/falder under træning og gør dig træt. ;)
Okaay og efter træing også ? 1-1½ time efter træing ?
DIREKTE efter sidste sæt er gennemført

Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:den anden besked, altså det første var ment til Matt. ;) hehe.
Shake de som koster 12kr ikke :S

ninjagrenen skrev:Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:den anden besked, altså det første var ment til Matt. ;) hehe.
shake = protein pulver ;)
^^ bare et fancy udtryk.

Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:den anden besked, altså det første var ment til Matt. ;) hehe.
^^ bare et fancy udtryk.
Okaay tror jeg med nu
Inden jeg træiner tager en snake. Og den aller sidset sæt jeg tager, snupper jeg den sidset dråb shake ? eller skal man lave en ny shake? eller tager en shake imens man tager ?

ninjagrenen skrev:Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:Agger007 skrev:ninjagrenen skrev:den anden besked, altså det første var ment til Matt. ;) hehe.
^^ bare et fancy udtryk.
Okaay tror jeg med nu
Inden jeg træiner tager en snake. Og den aller sidset sæt jeg tager, snupper jeg den sidset dråb shake ? eller skal man lave en ny shake? eller tager en shake imens man tager ?
Der er ingen grund til 2 shakes. 1 shake efter træning, og mad med en del carbs ca 2 timer før ;)

sniper skrev:Supplerer ofte min træning med 1L kakaoskummetmælk.. Af samme grund som kuglen refererer til. Dejligt med ekstra energi og proteiner som tilføres. Dette er pga mine relativt lange træningspas.. 2timer+..

kuglen skrev:sniper skrev:Supplerer ofte min træning med 1L kakaoskummetmælk.. Af samme grund som kuglen refererer til. Dejligt med ekstra energi og proteiner som tilføres. Dette er pga mine relativt lange træningspas.. 2timer+..
2 timer! hvordan gør du det? tager du en lur under vejs?

kuglen skrev:hm.. 1-2min synes jeg er lang pause. jeg holder 30 sek. men det hører jo til i en anden tråd.
Men kan nu ikke gå længere ned end mit nuværende pauseniveau som ligger på 1min, og 2 i de rigtig hårde øvelser..

sniper skrev: Vi kan jo ikke alle være i samme gode kondition som dig hr. kuglen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster