[quote]Ja, det er muligt du reagerer bedst på high-protein diæter, men tag lige et kig på din diæt: 500 gram protein på én dag? Der er intet videnskabeligt der kan bakke dette op - det svarer vel til omkring 5 gram protein pr/kg kropsvægt!

Desuden hænger det ikke pisse godt sammen med at du ikke vile have dyre produkter i din kost: protein er nemlig forholdsvis dyrt, jo mindre du vil leve af tun og mælk? Derudover benytter kroppen altså heller ikke alle 500 gram til opbygning af celler, så noget vil blive omdannet til energi: denne proces omsætter dog en del varmeudveksling, så jeg tror IKKE du kommer til at fryse! Faktisk så tror jeg du vil få det utroligt varmt i løbet af dette bulk
[/qoute]
Kan godt se, at der er en meget stor modsigelse i det jeg nævner.. Protein er dyrt! Det erkender jeg, og jeg burde også have skrevet, at jeg ikke ønskede alternativer der var dyere, end dem jeg i forvejen har valgt. Jeg er ydermere klar over, at kroppen vil bruge meget af det som energi, men dette har jeg ikke haft noget problem med førhen.. Synes erfaringen siger mig, at hvis jeg bulker på diæter med mindre prots og mere af de andet, så gainer jeg mere fedt.. (Dette kan måske have noget at gøre med den skjulte omkostning ved protein som energikilde!)
Forventer heller ikke, at tage 500g muskelmasse på om dagen

Er bare glad for den måde jeg gainer på på highproteindiets..
[quote]Jamen, du dropper simpelthen den lorte fløde! Du må kunne finde noget andet i stedet for denne, for den bidrager ikke med noget som helst godt! Mættet fedt, fy fy skamme
[/qoute]
Jeg vil prøve dette.. Om ikke andet, så finde en SUND olie jeg kan komme i i stedet, hvis det skulle blive for tørt
[quote]
Samtidig kan du også skære ned på tunen! 600 gram tun på én dag? Ahrr, du må også tænke på tungmetallerne (ja, den diskussion behøver vi ikke komme ind på: den har været oppe mange gange). Desuden ved jeg ikke helt hvor sundt fedt i "tun i olie" egentlig er, men jeg formoder IKKE at der er tale om essentielle fedtsyrer - kan nogen be-/afkræfte dette? Forresten, nu hvor vi er ved fedt: hvor er det sunde fedt henne? Du får lige høvlet 10 ml / gram ind sidst på dagen, men resten ser ud til at være af den dårlige slags...
[/qoute]
Er 600g for meget??

Det er solsikkeolie der er i så vidt jeg husker!
Hvis jeg skifter fløden ud som ovennævnt med olie, så burde dette løse sig i en bedre retning.
Synes det er godt, at du er så opmærksom, da det er med til at forbedre kvaliteten af kosten
Mine grøntsager ligger der, fordi at jeg ikke gider æde grønt andet end når jeg har tiden til at få det kværnet..
Frugt vil jeg af og til købe i stedet for ris, men ikke dagligt!