Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

2 split/fullbody

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle på BB.dk

Jeg står og er igang med et arbejde hvor jeg har lidt skiftende arbejdstider, og kan have travlt. Generelt set er det mest, mandag og tirsdag jeg har god tid, og derefter onsdag, torsdag, og fredag hvor det er lidt mere presset... Men lige pt kører jeg et 2 split, og det er fint, men det er træning 4 gange i ugen, og det kan nogle gange godt blive tidspresset, eller jeg kan være smadret efter arbejde(Har et meget fysisk hårdt arbejde).. Og mine weekender er oftest også optagede.. så jeg tænkte på om man kunne lave et mix mellem 2 split og fullbody?.. Grunden til dette er fordi jeg mandag og tirsdag gerne vil træne hver muskel rigtigt godt igennem, og så torsdag, træne dem alle igennem.. :)

Her er min ide..

Mandag - (Triceps, bryst, skulder, mave)..
Tirsdag - (Ben, ryg, biceps)..
Torsdag - (Fullbody)..

Hvis jeg orker det, kunne jeg evt supplere med en ekstra fullbody dag hvis det var!

Og gør det noget hvis det skifter hvilke dage jeg træner de forskellige muskelgrupper, fra uge til uge?...

Men det var hvad jeg gerne ville spørge om... Så hvis der er nogen der kan give deres mening om ideen er de mere end velkomne, jeg vil meget gerne vide jeres mening :)

Mvh

Mikkel E.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kodeord skrev:
Her er min ide..

Mandag - (Triceps, bryst, skulder, mave)..
Tirsdag - (Ben, ryg, biceps)..
Torsdag - (Fullbody)..

Hvis jeg orker det, kunne jeg evt supplere med en ekstra fullbody dag hvis det var!

Og gør det noget hvis det skifter hvilke dage jeg træner de forskellige muskelgrupper, fra uge til uge?...

Der sker ikke noget ved, hvis du rykker dine træningsdage indimellem :) Du kunne jo også bare køre 3 x fullbody!

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster