Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 820
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

2-split sammen med cardio

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.

Jeg har efterhånden trænet i nogle år (4), og er begyndt så småt nu at tage det seriøst.

Jeg er en gut på 23 år, som har haft en yoyo-vægt hele mit liv. Jeg har gået fra at være anoreksitynd som teenager, til at veje 104 kg. som 20 årige, og nu ligger jeg på 78 kg, med en højde på 1.90. Jeg er nu på det plan, hvoraf jeg er tilfreds med min muskelmasse, og bare gerne vil ned i fedtprocent. Min omgangskreds siger jeg er slank, og har da også synlige blodåre på armene, men jeg er bare desværre ramt af en masse fedt lige under navlen, som jeg prøver at skjule med så godt jeg kan. Det er brand ærgeligt, da jeg selv er meget tilfreds med mine arme, skuldre og bryst. Jeg synes bare en lille vom ødelægger det frække look i en god overkrop.

Jeg har nu sat mig for at cutte, så derfor vil jeg gerne droppe min kreatinkur, og smide noget cardio ind over min 2split program. Jeg har nogenlunde styr på, hvad jeg skal indtage af føde, dog har jeg det MEGET svært ved at holde kadencen, da jeg meget hurtigt bliver sulten igen efter mine måltider, og nærmest craver efter noget sødt, eller forbudt.

Mit træningsprogram pt. ser sådanne ud:

Mandag: Bryst, Skuldre, Nakke, Triceps, Mave
Tirsdag: Ben, Ryg, Biceps
Onsdag: Hviledag
Torsdag: Bryst, Skuldre, Nakke, Triceps, Mave
Fredag: Ben, Ryg, Biceps
Lørdag: Hviledag
Søndag: Hviledag

Jeg kunne godt tænke mig nogle input mht. cardio på hviledagene + hvis i har nogle rigtige gode råd mht. til fødevare med lav kalorieindhold som er så mættende som muligt :-)

Kritik er selvfølgelig meget velkommen, da jeg bare godt kunne tænke mig nogle andre synpunkter på dette.

Tak på forhånd!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej Casper

Fedt at høre at du har nået dit mål hvad masse angår (jeg ville ønske jeg kunne sige det samme) ;-)

-Jeg syntes jeg gennem tiden har hørt mange tips/råd omkring hvordan man får det sidste under navlen væk - men den der er gået mest igen syntes jeg alligevel er den med at drikke masser af vand. Det siges jo at der skal drikkes vand for at få det "sidste væske ud af kroppen".. Det kan selvfølgelig også være at du allerede drikker masser af vand ?
-Chilli skulle sætte en smule gang i forbrændingen.
-Alkohol burde man selvfølgelig holde sig fra.

Hvad for noget cardio tænker du på at du skal igang med - og hvor ofte ?

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Dødløft: 60.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg drikker nok omkring 1 til 2 liter om dagen, dog kan man selvfølgelig altid smide lidt flere glas vand i hovedet :-)

Jeg har et meget stramt forhold til alkohol, så det rør jeg kun få gange om året.

Mht. til cardio, prøver jeg at løbe igen, hvilket jeg har elsket før, dog får jeg en helvedes ondt i min højre læg, hvorpå det ligesom trækker op af baglåret eftersom dagene går. Ellers overvejer jeg en crosstrainer, da jeg har svært ved at sidde i længere tid på en cykel.

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster