Udover at skrive om mine træninger og mine tanker omkring træning vil jeg lige dele et synspunkt eller to en gang i mellem hvis jeg oplever noget über vanvittigt. men ja 99% træning. det er jo en bodybuildingslog
jeg startede med at træne den 2/7-12.
jeg har dog trænet i meget små perioder på omkring 2 måneder ca en gang hver halvandet år siden 2005. så har aldrig for alvorligt været seriøst. så håber det er nu jeg har motivationen, da mit arbejde har gjort jeg har været væk minimum 150 dage om året. det er også først nu jeg kan mærke vigtigheden af kosten
jeg er 25 år gammel, vejer pr dags dato 80 kg. startede dog på 73 kg. jeg er 183 høj, hvilket jeg også startede på fnis
.jeg træner for at ramme 83 kilo. så bulker. når det mål er nået, gerne til nytår hvis det kan lade sig gøre. er målet at holde vægt og smidt fedt.
jeg brugte den første måned på at komme i gang med pyramidetræning, starte let og slutte "tungt".
i mandags startede jeg så på back 2 basic med min egne inputs.
jeg er ved at øve teknik i Bent over barbell row, squat og dødløft, så der er (meget) lave kilo på her i starten da jeg kun har trænet dem en gang.
jeg træner 4 gange om ugen. ingen dage helt faste, føler lidt efter hvad kroppen siger.
mit program er hovedsageligt basisøvelser, med max to isolations-øvelser pr pas igennemsnit.
der skal nok komme før og efter billeder når jeg føler jeg kan poste dem uden skam