Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

blitz skrev:Hehe, mon ikke det er en myte.
Jeg vil mene at det er ens gener som afgører det. Men det hedder altså kun en sixpack. De 2 øverste som ligner hører ikke med.

blitz skrev:Da ikke for et vaskebræt![]()
Hvis de skal være "synlige" ved 15%, så skal man sq også have nogen store mavemuskler...

blitz skrev:Da ikke for et vaskebræt![]()
Hvis de skal være "synlige" ved 15%, så skal man sq også have nogen store mavemuskler...

Pluto skrev:Min fedtprocent ligger på 12, og man kan ikke se ret meget på mig. Kun med god vilje.
Jeg er 183 cm høj og vejer 81 Kg, så det skyldes ikke, at jeg er et decideret siv af bygning. Jeg træner ca. 4 gange om ugen, og har gjort det i over 5 år. Men ingen vaskebræt

Pluto skrev:Min fedtprocent ligger på 12, og man kan ikke se ret meget på mig. Kun med god vilje.
Jeg er 183 cm høj og vejer 81 Kg, så det skyldes ikke, at jeg er et decideret siv af bygning. Jeg træner ca. 4 gange om ugen, og har gjort det i over 5 år. Men ingen vaskebræt

Pluto skrev:Jeg træner både alm. og skrå mavemuskler 3-4 gange om ugen.
Typisk tager jeg to øvelser med 3*20 gentagelser til de almindelige mavedeller. Mens jeg tager igen tage det samme antal til de skrå. Hvilke øvelser jeg tager er meget forskelligt, og derfor har jeg ikke angivet dem nærmere.
Desuden lever jeg oftest af vægtvogter mad, hvilket vil sige en pokkers masse grønsager (har aldrig været overvægtig). Jeg synder sjældent. Men når jeg gør det, er det med øl en fredag eller lørdag aften.
Jeg er 100% klar over, at jeg skal træne oftere samt mere intenst for at få en 6-pack. Det har jeg ikke motivationen til i øjeblikket. Alligevel mener jeg, at min træningsmængde bør give en strammere og markeret mave.

Mini Man skrev:Pluto skrev:Jeg træner både alm. og skrå mavemuskler 3-4 gange om ugen.
Typisk tager jeg to øvelser med 3*20 gentagelser til de almindelige mavedeller. Mens jeg tager igen tage det samme antal til de skrå. Hvilke øvelser jeg tager er meget forskelligt, og derfor har jeg ikke angivet dem nærmere.
Desuden lever jeg oftest af vægtvogter mad, hvilket vil sige en pokkers masse grønsager (har aldrig været overvægtig). Jeg synder sjældent. Men når jeg gør det, er det med øl en fredag eller lørdag aften.
Jeg er 100% klar over, at jeg skal træne oftere samt mere intenst for at få en 6-pack. Det har jeg ikke motivationen til i øjeblikket. Alligevel mener jeg, at min træningsmængde bør give en strammere og markeret mave.
Du er også helt galt på den.. som der er blevet sagt, skal du ikke lave 20 gentagelser. Du skal tage 8-12 gentagelser, og så bare få noget vægt på af en art. Og nej, du skal ikke træne den "oftere" for at få mere markerede mavemuskler, du skal heller ikke træne den 4 gange i ugen. Du skal give alle ( ALLE ) muskler minimum 36-48 timers restitution.

Moqensen skrev:Zhiar du ved godt at tråden er fra 2006, ikke?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster