Har her på det sidste skulle forsøge at tage lidt på, hvilket har betydet mindre træning ( 3 gange om ugen ca.) og mere mad!
Jeg prøver at få spredt mit kalorieindtag ud over hele dagen med små mellemmåltider osv, men her på det sidste går det ligesom lidt "galt" for mig og jeg går totalt i ædeflip?
Ved ikke om det er en belønnings ting, eller fordi jeg kan tillade mig det?
Så sent som i går åd jeg kl. 16.00: 2 multikerneboller, 3 skiver toastbrød og 1/2 skive rugbrød med 3-400g hytteost og omkring 120 g kalkunpålæg, og tog lige en Nutramino Proteinbar også..
Altsammen indenfor 1 times tid - og jeg havde allerede spist frokost (150 g kylling, 150g spinat og en skive rugbrød), så skulle egentlig bare have en lille snack, men så gik det ligesom galt?
Spiste tilgengæld ikke så meget til aftensmad (lidt sushi), men gik så amok igen om natten inde jeg skulle i seng og åd 5 Nutramino proteinbare (Syntes lige pludselig de smagte så skide godt, så tænkte "fuck it"... MEn det er jo ikke så skide smart vel? Især ikke på dage hvor jeg ikke har trænet?
Har nogen af jer nogensinde haft det på samme måde (f.eks. efter et strengt cut), og er mine ædeflip så gale som jeg selv føler de er.. Dvs. sådan at indtage mellem 6-800 kcal på én gang, på de tidspunkter osv.. Det er jo sådan ca. 1000 kcal mere en jeg plejer at indtage
Jeg vejer 62 kg og er 179 cm. Men har været nede på 59 kg for 1 måned siden.. Min fedtprocent er omkring 4%...
På forhånd tak!