Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1531
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1528

Følg bodybuilding.dk på

Ædeture - Er den helt gal?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb'ere..

Har her på det sidste skulle forsøge at tage lidt på, hvilket har betydet mindre træning ( 3 gange om ugen ca.) og mere mad!

Jeg prøver at få spredt mit kalorieindtag ud over hele dagen med små mellemmåltider osv, men her på det sidste går det ligesom lidt "galt" for mig og jeg går totalt i ædeflip?

Ved ikke om det er en belønnings ting, eller fordi jeg kan tillade mig det?
Så sent som i går åd jeg kl. 16.00: 2 multikerneboller, 3 skiver toastbrød og 1/2 skive rugbrød med 3-400g hytteost og omkring 120 g kalkunpålæg, og tog lige en Nutramino Proteinbar også..
Altsammen indenfor 1 times tid - og jeg havde allerede spist frokost (150 g kylling, 150g spinat og en skive rugbrød), så skulle egentlig bare have en lille snack, men så gik det ligesom galt?

Spiste tilgengæld ikke så meget til aftensmad (lidt sushi), men gik så amok igen om natten inde jeg skulle i seng og åd 5 Nutramino proteinbare (Syntes lige pludselig de smagte så skide godt, så tænkte "fuck it"... MEn det er jo ikke så skide smart vel? Især ikke på dage hvor jeg ikke har trænet?

Har nogen af jer nogensinde haft det på samme måde (f.eks. efter et strengt cut), og er mine ædeflip så gale som jeg selv føler de er.. Dvs. sådan at indtage mellem 6-800 kcal på én gang, på de tidspunkter osv.. Det er jo sådan ca. 1000 kcal mere en jeg plejer at indtage :?

Jeg vejer 62 kg og er 179 cm. Men har været nede på 59 kg for 1 måned siden.. Min fedtprocent er omkring 4%...

På forhånd tak!

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

under cut er jeg meget strict med kosten og kan godt styre mig

Med din vægt ville jeg ikke undvære de ædeflip, men fedt % på 4?? Må man se nogle pics?

Synes ikke at mindre træning og mere mad er vejen frem. Mere træning eller hvertfald de 3 du har i ugen og så mere mad.

Jeg ligger omkring 3000 kcal dagligt og vejer 80kg (183 høj). Det mit ligevægtindtag

En gang i ugen "må" man gerne have et cheatmeal hvor man spiser stort set hvad man vil men pas nu på ikke at gå amok og at det ikke sker for tit.

Min mad er efterhånden så planlagt at jeg aldrig er rigtig sulten, spiser hver 3 time ca. og det er sku lækkert ikke lige pludselig at få et sindsygt ædeflip
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (62)

hot_fifty skrev:under cut er jeg meget strict med kosten og kan godt styre mig

En gang i ugen "må" man gerne have et cheatmeal hvor man spiser stort set hvad man vil men pas nu på ikke at gå amok og at det ikke sker for tit.

Min mad er efterhånden så planlagt at jeg aldrig er rigtig sulten, spiser hver 3 time ca. og det er sku lækkert ikke lige pludselig at få et sindsygt ædeflip

Jeg har ingen pics, men det er spredt mere ud over min krop, så mine arme og ryg f.eks. hvor mine knogler stritter frem (meget tydelig rygrad :( )..

Problemet er netop at jeg har levet under cut i lang tid med omkring 1500-2000 kcal og træning hver dag + cardio hver anden osv.. Og en skrap skrap kostplan som ødelagde mit sociale!
Så vil netop ikke have tendensen til ikke længere at kunne føle om jeg er sulten og leve så systematisk! Alt med måde vel... Jeg føler mig heller ikke sulten når jeg får de her ædeflips f.eks. og det er desvære ikke bare et cheatmåltid - men mere end det synes jeg... Et cheatmåltid er vel stadig i moderate mængder som f.eks. én dürum eller pizza - ikke 2, eller 3!!!!

Sker der noget ved at jeg en enkel gang kommer til at få f.eks. 4000 kcal en dag, hvis jeg f.eks. kun skal have omkring 2500?

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster