Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 969
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

AGR - Programmet

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB!

Lidt baggrundsviden. Jeg er en fyr på 17 år, 177 cm og en vægt på 68. Min fedtprocent ligger på ca. 9-10 og er rimelig ripped, hvis jeg selv skal sige det. Mit mål er stadig at få mere masse på kroppen, og jeg arbejder på fuldtid for, at det skal ske :wink:

Jeg er lige nu i gang med det træningsprogram, der hedder ''AGR (Adonis Golden Ratio)'', og jeg kan klart anbefale programmet til alle! Jeg er lige gået i gang med uge 3, indenfor den kategori, der hedder ''Category 3 - Muscle Building''. Der er bare lige én ting jeg undre mig over, selvom det ikke gør noget for min træning, og det er, at jeg synes, at det er underligt både at køre squat og bænkpress samme dag. Hvad er jeres erfaringer med det, og kan man sagtens træne ben og bryst samme dag? Det skal også lige siges, at det ser ud til, at der er for mange øvelser, men det er der altså ikke, efter min mening i hvert fald. Jeg er kun steget i styrke, og jeg er steget meget med det her program! :)

Nedenunder ser I, hvordan træningsprogrammet ser ud, i de første 4 uger. Det skal lige siges, at det samlet set varer 12 uger = 3 måneder, med forskellige øvelser hver 4 uge :)

Til sidst vil jeg også gerne lige høre jeres mening om programmet :)

Mandag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Tirsdag:
Chin Ups:
- 4*12
One Arm Dumbbell Row:
- 4*12
Standing Lateral Raise:
- 4*12
Front Raise Plate:
- 4*12
Standing Dumbbell Curl:
- 4*8
Incline Dumbbell Curl:
- 4*8
Incline Tricep Extension:
- 4*8
Tate Press
- 4*8

Onsdag:
Military Press:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Flat Dumbbell Press:
- 4*8
Stiff Leg Deadlift:
- 2*6
- 2*6 - øget progression i forhold til de 2 første sæt
- 5*5

Torsdag:
High Pull:
- 4*12
Bent Lateral Raise:
- 4*12
Wide Grip Pulldown:
- 4*12
Low Pulley Row Wide Grip:
- 4*12
Overhead Tricep Extension:
- 4*8
Lying Tricep Extension:
- 4*8
Barbell Curls:
- 4*8
Hammer Curls:
- 4*8

Fredag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Incline Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Higuain20 skrev:Hej BB!

Lidt baggrundsviden. Jeg er en fyr på 17 år, 177 cm og en vægt på 68. Min fedtprocent ligger på ca. 9-10 og er rimelig ripped, hvis jeg selv skal sige det. Mit mål er stadig at få mere masse på kroppen, og jeg arbejder på fuldtid for, at det skal ske :wink:

Jeg er lige nu i gang med det træningsprogram, der hedder ''AGR (Adonis Golden Ratio)'', og jeg kan klart anbefale programmet til alle! Jeg er lige gået i gang med uge 3, indenfor den kategori, der hedder ''Category 3 - Muscle Building''. Der er bare lige én ting jeg undre mig over, selvom det ikke gør noget for min træning, og det er, at jeg synes, at det er underligt både at køre squat og bænkpress samme dag. Hvad er jeres erfaringer med det, og kan man sagtens træne ben og bryst samme dag? Det skal også lige siges, at det ser ud til, at der er for mange øvelser, men det er der altså ikke, efter min mening i hvert fald. Jeg er kun steget i styrke, og jeg er steget meget med det her program! :)

Nedenunder ser I, hvordan træningsprogrammet ser ud, i de første 4 uger. Det skal lige siges, at det samlet set varer 12 uger = 3 måneder, med forskellige øvelser hver 4 uge :)

Mandag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Tirsdag:
Chin Ups:
- 4*12
One Arm Dumbbell Row:
- 4*12
Standing Lateral Raise:
- 4*12
Front Raise Plate:
- 4*12
Standing Dumbbell Curl:
- 4*8
Incline Dumbbell Curl:
- 4*8
- 4*8
Tate Press
- 4*8

Onsdag:
Military Press:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Flat Dumbbell Press:
- 4*8
Stiff Leg Deadlift:
- 2*6
- 5*5

Torsdag:
High Pull:
- 4*12
Bent Lateral Raise:
- 4*12
Wide Grip Pulldown:
- 4*12
- 4*12
- 4*8
Lying Tricep Extension:
- 4*8
Barbell Curls:
- 4*8
Hammer Curls:
- 4*8

Fredag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Incline Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Du kan sagtens træne ben og bryst samme dag.
Det program du kører vil jeg ikke gøre mig klog på, men der er sikkert en masse tanker omkring hvorfor det er bygget op som det er (kunne jeg forestille mig).

Men altså ligemeget hvad, så virker programmet jo for dig, så ved ikke rigtig hvad det er du vil have svar på. Jeg synes bare du skal træne uden at tænke for meget over om man kan det ene eller det andet. Hvis det virker det så brug det, når det stopper med at virke så stop med at brug det.

Træner her: Workout & Fitness club

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog

Jeg håber ikke du har betalt penge for det.
Opløsning bor i alt, hvad der er sammensat.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Fitness World Århus
Fitness World (Viborgvej)

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

TooSwole2Control skrev:Jeg håber ikke du har betalt penge for det.

Har fået det af en ven, men hvorfor da?

anonymG skrev:
Higuain20 skrev:Hej BB!

Mandag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Tirsdag:
Chin Ups:
- 4*12
One Arm Dumbbell Row:
- 4*12
Standing Lateral Raise:
- 4*12
Front Raise Plate:
- 4*12
Standing Dumbbell Curl:
- 4*8
Incline Dumbbell Curl:
- 4*8
- 4*8
Tate Press
- 4*8

Onsdag:
Military Press:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Flat Dumbbell Press:
- 4*8
Stiff Leg Deadlift:
- 2*6
- 5*5

Torsdag:
High Pull:
- 4*12
Bent Lateral Raise:
- 4*12
Wide Grip Pulldown:
- 4*12
- 4*12
- 4*8
Lying Tricep Extension:
- 4*8
Barbell Curls:
- 4*8
Hammer Curls:
- 4*8

Fredag:
Squat:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7
Incline Bænkpres:
- 1*15
- 2*12
- 1*10
- 5*7

Du kan sagtens træne ben og bryst samme dag.
Det program du kører vil jeg ikke gøre mig klog på, men der er sikkert en masse tanker omkring hvorfor det er bygget op som det er (kunne jeg forestille mig).

Men altså ligemeget hvad, så virker programmet jo for dig, så ved ikke rigtig hvad det er du vil have svar på. Jeg synes bare du skal træne uden at tænke for meget over om man kan det ene eller det andet. Hvis det virker det så brug det, når det stopper med at virke så stop med at brug det.

Ville bare høre om det var normalt at træne ben og bryst samme dag, da jeg har hørt mange forskellige ting ;)

Higuain20 skrev:Ville bare høre om det var normalt at træne ben og bryst samme dag, da jeg har hørt mange forskellige ting ;)

Det kommer vel an på hvad man definere som normalt. Hvis det er split-programmer sker det ikke så ofte. Hvis et er fullbody er det jo åbenlyst at det er det man gør. Som sådan er det ikke noget negativt ved det.

Så kør du bare det program hvis du kan lide det og resultaterne forsætter som hidtil.

Træner her: Workout & Fitness club

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

anonymG skrev:
Higuain20 skrev:Ville bare høre om det var normalt at træne ben og bryst samme dag, da jeg har hørt mange forskellige ting ;)

Det kommer vel an på hvad man definere som normalt. Hvis det er split-programmer sker det ikke så ofte. Hvis et er fullbody er det jo åbenlyst at det er det man gør. Som sådan er det ikke noget negativt ved det.

Så kør du bare det program hvis du kan lide det og resultaterne forsætter som hidtil.

Okay, tak for svaret

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster