Har efterhaanden proevet en del slankekure, men hver gang ender det altid med at vaegten stiger mere end den var paa foer jeg gik igang..
Saa nu har jeg bestemt at NU SKAL DET VAERE....
Har de seneste aar taget 20 kg paa bare pga min kost, og de skal altsaa helst gerne smides..
Jeg er lige startet i traeningscenter igen, og tabte mig da ogsaa 2 kg den foerste uge, MEN SAAA, ja saa fik jeg lige nogle aedeflip, og det resulterede i at de tabte kg kom tilbage til mig igen.. hmm..
Information:
Alder: 20 aar og female
Hoejde: 175 cm
Vaegt (06.10.05): 84,6 kg
[
Mit maal er at komme ned paa 65 kg igen...
Og jeg vil ca. engang om ugen skrive min nye vaegt ind, for det er let nemmere at holde styr paa naar man skriver tingene ned..
Det er derfor jeg bla har valgt at bruge denne logbog til det
Men altsaa saa er jeg som sagt startet i traeningscenter, men det har dog vaeret lidt sloevt de sidste par dage pga aedeflippene, MEN DET ER SLUT NU MED ALT DET MAD..
Jeg traener ca hver dag, hvor jeg ca 1 time bare fyrer en masse energi af, og 3 gange om ugen koere jeg et program paa de forskellige maskiner, og det er et program der daekker hele kroppen..
Har taenkt mig at tage et billede af hvordan jeg ser ud idag, MEN MEN MEN, det blir foerst lagt herind naar mit maal er naaet..
Og jeg tror det er lidt nemmere at tabe sig, naar man nu offentliggoere sine resultater.. Min mening med min logbog er at skrive naar jeg faar lyst, og at offentliggoere mit forhaabentlige vaegttab
Og da jeg er rimelig ny i dette forum, haaber jeg bare paa at faa en lille smule opbakning.. thanks...