Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1109
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1106

Følg bodybuilding.dk på

alkohol??

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey drenge har som sædvanlig været ude at drikke i weekenden på trods af at jeg er ved at cutte, men så lørdag hvor jeg tog ud at drikke spiste jeg ikke alt for meget, og det resulterede i at jeg heldigvis vejede det samme dagen efter. dagen der på (søndag) sørgede jeg for ikke at spise alt for meget lå måske en lille smule i overskud så jeg ca burde veje det samme i dag.. Men nej i dag havde jeg taget et halvt kilo på!!!. Derfor har jeg grublet over om man binder noget væske efter en god druk tur da alkohol jo opsuger væske og gør en tørstig, og hvis ja hvor lang tid går der så inden denne væske er væk igen? :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 76.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

thiel skrev:Hey drenge har som sædvanlig været ude at drikke i weekenden på trods af at jeg er ved at cutte, men så lørdag hvor jeg tog ud at drikke spiste jeg ikke alt for meget, og det resulterede i at jeg heldigvis vejede det samme dagen efter. dagen der på (søndag) sørgede jeg for ikke at spise alt for meget lå måske en lille smule i overskud så jeg ca burde veje det samme i dag.. Men nej i dag havde jeg taget et halvt kilo på!!!. Derfor har jeg grublet over om man binder noget væske efter en god druk tur da alkohol jo opsuger væske og gør en tørstig, og hvis ja hvor lang tid går der så inden denne væske er væk igen? :)

Du sætter også din forbrænding ned, men ja læs overstående artikel.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Nicobruun skrev:
thiel skrev:Hey drenge har som sædvanlig været ude at drikke i weekenden på trods af at jeg er ved at cutte, men så lørdag hvor jeg tog ud at drikke spiste jeg ikke alt for meget, og det resulterede i at jeg heldigvis vejede det samme dagen efter. dagen der på (søndag) sørgede jeg for ikke at spise alt for meget lå måske en lille smule i overskud så jeg ca burde veje det samme i dag.. Men nej i dag havde jeg taget et halvt kilo på!!!. Derfor har jeg grublet over om man binder noget væske efter en god druk tur da alkohol jo opsuger væske og gør en tørstig, og hvis ja hvor lang tid går der så inden denne væske er væk igen? :)

Du sætter også din forbrænding ned, men ja læs overstående artikel.

Men hvornår ryger væsken så af igen?? pleas det er et spørgsmål

Styrkeliste

thiel skrev:Men hvornår ryger væsken så af igen?? pleas det er et spørgsmål

Alkohol er dehydrerende. Så det binder bestemt ikke væske.

Og så skal du nok ikke lægge for meget i sådanne dagsudsving. De kan jo nemt svinge med ½-1kg om du har været ude at skide eller ej, lige har drukket en shake, spist et måltid, etc.

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

ChristianR skrev:
thiel skrev:Men hvornår ryger væsken så af igen?? pleas det er et spørgsmål

Alkohol er dehydrerende. Så det binder bestemt ikke væske.

Og så skal du nok ikke lægge for meget i sådanne dagsudsving. De kan jo nemt svinge med ½-1kg om du har været ude at skide eller ej, lige har drukket en shake, spist et måltid, etc.

vejer mig hver morgen efter toilet besøg, og det plejer aldrig at svinge mere en 200-300 gram maks. Desuden ved jeg godt at alkohol er dehydrerende, og det kunde derfor være at det væske du indtager dagen efter vil binde sig på kroppen....

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster