Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nibo skrev:
Ps - jeg spørger med henblik på træning, ikke kost. Den har jeg rimeligt styr på.
På forhånd mange tak :-)!

Nicobruun skrev:nibo skrev:
Ps - jeg spørger med henblik på træning, ikke kost. Den har jeg rimeligt styr på.
Det siger de alle sammen, men når man så ser deres kost er det virkelig noget lort. Og de spiser det som folk cutter på i kcal.
Hvis du virkelig har styr på din kost tager jeg mine ord i mig igen.

nibo skrev:Nicobruun skrev:nibo skrev:
Det siger de alle sammen, men når man så ser deres kost er det virkelig noget lort. Og de spiser det som folk cutter på i kcal.
Hvis du virkelig har styr på din kost tager jeg mine ord i mig igen.
Det er helt fair :-).
Først skal det siges, at jeg nægter at tælle kalorier. Det bunder nok i et par ting. For det første er det besværligt, specielt når man halvdelen af tiden ikke laver aftensmaden. For det andet fordi jeg ikke går voldsomt ikke meget op i strandform, cutting og bulking.
Jeg er klar over, at jeg skal ligge i kalorieunderskud, hvis jeg gerne vil være stærkere (hvis vi ser bort fra nervetilpasninger og teknik). Derfor har jeg forsøgt at tage ca. 200-300 gram på om ugen, i de måneder, jeg har trænet. Og det er lykkedes rimeligt godt. Jeg prøver at nå omtrent 120g proteiner om dagen (jeg vejer 75kg), og jeg spiser flere kilder til sundt fedt.
Netop fordi jeg ikke tæller eller planlægger min kost, kan jeg ikke komme med en fuldkommen kostplan. Men jeg kan da skrive, hvad jeg har spist i dag:
En skål havregrød m. mælk og sukker. Dertil et glas mælk og et glas appelsinjuice.
Et glas saftevand og to håndfulde mandler.
To rugbrødder med to dåser markrel, en advocado, 25 cm(?!) agurk og et glas mælk.
En håndfuld mandler mere.
Til aften kommer den til at stå på laks med spinat og kartofler. Nok også mælk, eller måske vand.
Og en aftensnack henad en ostemad, en appelsin eller lign.
Så har jeg drukket fem glas vand og en kop kaffe.
Jeg vil ikke lade en kostplan styre, om jeg kan tillade mig at spise junk en dag, eller om jeg kan tage i byen i weekenden. Ikke så længe jeg er bevidst om, hvad jeg ellers hælder i mig.

Nicobruun skrev:Drop saftevand, mælk eller vand el. lign. i stedet.

BåB skrev:Nicobruun skrev:Drop saftevand, mælk eller vand el. lign. i stedet.
Hvorfor skal han droppe saftevand, hvis han nu godt kan lide det? Det gør da ingen skade

Nicobruun skrev:BåB skrev:Nicobruun skrev:Drop saftevand, mælk eller vand el. lign. i stedet.
Hvorfor skal han droppe saftevand, hvis han nu godt kan lide det? Det gør da ingen skade
Medmindre det er light er det self. lige meget.
Men der er vist ingen grund til at drikke rent sukker?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster