Jeg tænkte på at hvis jeg en dag, som idag ikke kan komme i centeret (pga. vejret da jeg skal cykle
Tak
Pissestærk

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lopstar skrev:mhm..
Armbøjning med bredt og smaltgreb.
Måske kan du lave dips også?
Derudover, dragonflags, mavebøjninger.
lav 100gentagelser i curls med en mælk
etc. etc.
Kun fantasien sætter grænser

Moody skrev:lopstar skrev:mhm..
Armbøjning med bredt og smaltgreb.
Måske kan du lave dips også?
Derudover, dragonflags, mavebøjninger.
lav 100gentagelser i curls med en mælk
etc. etc.
Kun fantasien sætter grænser
drop det.
giv den ekstra gas næste gang du kan træne, hvis du endelig vil træne så træn noget core, rotator cuff eller evt. guns

lopstar skrev:
Tjaa.. Ved godt mine forslag måske ikke var helt optimale.

Moody skrev:lopstar skrev:
Tjaa.. Ved godt mine forslag måske ikke var helt optimale.
tror du misforstår mig, min pointe var, at det ikke er verdens undergang, at man ikke kan komme ned og gennemføre et enkelt træningspas.
at rende rundt og curle mælk er IMO bare spild af tid

pissestærk skrev:men jeg har 1 stang og en vægt men kun med 15 kg. Skal jeg så bare curle lidt og sådan eller hvad?

pissestærk skrev:men jeg har 1 stang og en vægt men kun med 15 kg. Skal jeg så bare curle lidt og sådan eller hvad?

mikkel_baech skrev:pissestærk skrev:men jeg har 1 stang og en vægt men kun med 15 kg. Skal jeg så bare curle lidt og sådan eller hvad?
hør nu på hvad der bliver fremført. det vil ikke batte noget somhelst hvis du har bare lidt muller på kroppen at lave hjemmesmå træning uden nogle remedier. selvfølgelig kan du tage mave og armbøjninger osv men tænk nu selv ikk. brug noget mere tid på kosten nu du er hjemme.

pissestærk skrev:mikkel_baech skrev:pissestærk skrev:men jeg har 1 stang og en vægt men kun med 15 kg. Skal jeg så bare curle lidt og sådan eller hvad?
hør nu på hvad der bliver fremført. det vil ikke batte noget somhelst hvis du har bare lidt muller på kroppen at lave hjemmesmå træning uden nogle remedier. selvfølgelig kan du tage mave og armbøjninger osv men tænk nu selv ikk. brug noget mere tid på kosten nu du er hjemme.
Det er skam bare fordi at jeg ikke kan lade hver med træning. Og kosten er i orden. Siden jeg kom hjem 14:45 har jeg spist 5 gange, hvor det har været rugbrød, nødder o.s.v.

lopstar skrev:Forresten.
Hvilken pussy er du, når du ikke engang kan tage en cykle tur til centret i regnvejr.

mikkel_baech skrev:lopstar skrev:Forresten.
Hvilken pussy er du, når du ikke engang kan tage en cykle tur til centret i regnvejr.
en der bruger mere tid på at skrive og lege bodybuilder end på at egentlig træne.

pissestærk skrev:I tror da i er sjove var? Og forstår i slet ikke mine indlæg idioter. Og er jeg en pussy fordi jeg ikke gider cykle 15 km til centret når der er sagt at der er orkan styrke. Det er der vist jer der lige skal bruge det der sidder mellem ørene og det hedder visst HJERNEN!!
du kan ik slå nogen ihjel igennem en internet side. 

pissestærk skrev:I tror da i er sjove var? Og forstår i slet ikke mine indlæg idioter. Og er jeg en pussy fordi jeg ikke gider cykle 15 km til centret når der er sagt at der er orkan styrke. Det er der vist jer der lige skal bruge det der sidder mellem ørene og det hedder visst HJERNEN!!

Jimster skrev:Hehe ja rolig nu![]()
Det kunne evt. være god træning, og cykle en tur i dette dejlige vejr ;)

pissestærk skrev:Jeg har ikke trænet den her uge. Skulle have trænet i mandags, men så skulle jeg åbenbart til fodbold + min træner havde arrangeret en lang løbetur bagefter, så jeg har skam ikke brug for at slappe af idag. Det var skam bare derfor jeg skrev topic. Er du med?

lopstar skrev:pissestærk skrev:Jeg har ikke trænet den her uge. Skulle have trænet i mandags, men så skulle jeg åbenbart til fodbold + min træner havde arrangeret en lang løbetur bagefter, så jeg har skam ikke brug for at slappe af idag. Det var skam bare derfor jeg skrev topic. Er du med?
Jamen så ingen brok, og kom ned i centret.
For ellers kan du ligeså godt lade være.

pissestærk skrev:lopstar skrev:pissestærk skrev:Jeg har ikke trænet den her uge. Skulle have trænet i mandags, men så skulle jeg åbenbart til fodbold + min træner havde arrangeret en lang løbetur bagefter, så jeg har skam ikke brug for at slappe af idag. Det var skam bare derfor jeg skrev topic. Er du med?
Hov, det var da dig der startede med at sige at jeg skulle lave armbøjninger, mavebøjninger og curle med mælk. Skifter du da mening fordi der er nogle andre der har en anden mening?

pissestærk skrev:lopstar skrev:pissestærk skrev:Jeg har ikke trænet den her uge. Skulle have trænet i mandags, men så skulle jeg åbenbart til fodbold + min træner havde arrangeret en lang løbetur bagefter, så jeg har skam ikke brug for at slappe af idag. Det var skam bare derfor jeg skrev topic. Er du med?
Hov, det var da dig der startede med at sige at jeg skulle lave armbøjninger og vurle med mælk. Skifter du da mening fordi der er nogle andre der har en anden mening?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster