Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Baaaaaaaker skrev:Hey BB!
Er spritny bruger herinde, så jeg håber i vil ta' godt imod mig. (Jeg har dog læst et par artikler..)
Focus:
Jeg vil rigtig gerne i gang med at styrketræne, fordi jeg er en lille lort. Mange har nok samme problem som mig; Kan spise kartofler, sovs osv. i spandevis, men der sætter sig ikke ét gram på kroppen.
Og det er ikke ret fedt som 17-årig nærmest at ku' få tæsk af sin nevø på 10 år.
Det jeg søger er et kost'program' & et træningsprogram. Jeg ved godt at folk ikke laver en specielt til mig, men hvis I har nogle gode råd, ville det være delikat.
KIG I ARTIKLERNE IGEN... der er masser af god info der kan hjælpe dig til selv at sammensætte en kost plan og der er flere gode programmer som er godt beskrevet
De ting, som gør det lidt vanskeligt:
1. Jeg er bager, dvs. jeg ikke kan få 'ordentlig' kost de første 7-8 timer jeg er vågen, men jeg har overvejet at ta' en shake weighgainer inden jeg smutter på job.. (Dvs. når jeg har fået bestilt det.)
hvorfor kan du ikke spise på jobbet som alle andre???
2. Jeg er fast ryger, og det kan der sgu ikke laves om på.
er heller ikke nødvendigt, men nok en smart ting at genoverveje
3. Jeg ved at søvn er en vigtig del af et sundt liv, men jeg har fordelt mit søvn over to 'etaper'.. To timer inden job, og 5,5-6 timer når jeg har fået fyraften.
sov 7 timer efter job, burde være rigeligt
Jeg har et par kammerater jeg kommer ud og træner med, når jeg kommer igang, så motivationen er der, og jeg kan træne nærmest hver dag (Har dog hørt, at 4 træningsdage på en uge er fint..)
PS. Jeg kunne også godt tænke mig nogle tips til hvilket pulver osv. jeg skal købe.
Mvh. the Baaaaaaaker.

Baaaaaaaker skrev:Jeg kan ikke få 8 timer ud i et, desværre. Hvis jeg skal arbejde optimalt fra 02:00 til 09:30-10:00 cirkus, bliver jeg nødt til at få sovet inden.
Men hvad vil du anbefale at tage med i madpakke? Vi har brød & pålæg på jobbet.

Jenslyn87 skrev:Spis mere på det tidspunkter, hvor du har mulighed for at spise... stort morgenmåltid og fråd-amok igen efter endt arbejdsdag. Hvis du får nok kalorier, så vokser du - længere er den ikke ;-)

Baaaaaaaker skrev:Jenslyn87 skrev:Spis mere på det tidspunkter, hvor du har mulighed for at spise... stort morgenmåltid og fråd-amok igen efter endt arbejdsdag. Hvis du får nok kalorier, så vokser du - længere er den ikke ;-)
Hvis jeg nu starter dagen/natten (01:30) med en omgang havregryn og en shake (weighgainer.) og så tager en box, madpakke etc. med ris, kylling og noget salat og spiser det engang ved en 4-tiden, og så tager et par stykker rugbrød ved en 6-7 tiden og så får en god omgang ???? når jeg kommer hjem?
Har normalt fri ved en 10-tiden, hvis jeg så spiser igen der, står op ved en halv 5-5 tiden, og spiser around 6 - halv 7... Kommer nemlig til at træne ved en kvart i 8-8 tiden.
PS. Hvornår skal jeg tage mine shakes?

Monin skrev:Sørg for at få en shake efter træning - Udover det betyder det ikke så meget, hvornår på dagen den ligger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster