Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Visible Ghost skrev:Øvelsen du laver er god nok. Jeg har aldrig følt det nødvendigt at køre mere end bare 1 øvelse for maven i et træningspas. Man kan komme en ekstra øvelse på hvis man vil øge sin volumen, men man kan også bare køre flere reps i den ene øvelse. Men jeg tror ikke du vil få noget godt ud af at smide crunches ind ved siden af dine baby dragons.
Træning er til en vis grad trail and error. Det gælder om at finde ud af hvad der virker bedst for dig. Som Anthony Robbins siger, "If something doesn't work then change your approach. And change until you get your outcome."
Men du er stadig i et begynderstadie, og sikkert næsten ligemeget hvad du vælger at gøre, så vil du vokse. Forudsat at du er flittig i køkkenet.
Held og lykke med det

p1player skrev:Visible Ghost skrev:Øvelsen du laver er god nok. Jeg har aldrig følt det nødvendigt at køre mere end bare 1 øvelse for maven i et træningspas. Man kan komme en ekstra øvelse på hvis man vil øge sin volumen, men man kan også bare køre flere reps i den ene øvelse. Men jeg tror ikke du vil få noget godt ud af at smide crunches ind ved siden af dine baby dragons.
Træning er til en vis grad trail and error. Det gælder om at finde ud af hvad der virker bedst for dig. Som Anthony Robbins siger, "If something doesn't work then change your approach. And change until you get your outcome."
Men du er stadig i et begynderstadie, og sikkert næsten ligemeget hvad du vælger at gøre, så vil du vokse. Forudsat at du er flittig i køkkenet.
Held og lykke med det
Mange tak mester! :-) så det ville være en ide at forsøge mig med 10 reps * 4 sæt ? eller hvad med 8 reps * 5 sæt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster