Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

S.jacobsen skrev:hejsa BB
har lige fået mit nye produkt ind af døren, efter lidt læsning igår bestemte jeg mig for at købe "Genesis Amino Acids 1900mg (325 tab)"
jeg har før brugt WG 85 fra bodylab mener jeg det hedder, men for mig at se gav det ikke rigtig nogen resultater samt det der shake ting er ikke lige mig :/
mit spørgsmål lyder for på, min nye Genesis Amino Acids vil de være bedre eller på samme nivue som WG?
p.t følger jeg ediketten som siger (3-4piller x 3gange dagligt)
vil jeg se nogen resultater med disse aminosyrer piller sammen med min træning?

Og så kan jeg ikke se hvorfor du ikke sku ha fået noget ud af din WG ?

J-S-O skrev:Mit bud ville være at han ikke har spist nok: mange tror at hvis man snupper en proteinshake eller en weight gainer efter træning, så bliver man stor og stærk, men faktisk så handler det i større grad om et samlet energioverskud hver dag...

ang WG er jeg ikke rigtig klar over hvad der er gået galt ang det, jeg har spist som jeg plejer og ligger rimelig fast på min vægt p.t selv om jeg tog WG 2x om dagen (morgen, aften) i 2måneder kunne jeg intet resultat se i min vægt :/

J-S-O skrev:ang WG er jeg ikke rigtig klar over hvad der er gået galt ang det, jeg har spist som jeg plejer og ligger rimelig fast på min vægt p.t selv om jeg tog WG 2x om dagen (morgen, aften) i 2måneder kunne jeg intet resultat se i min vægt :/
Det skyldes såmænd bare at du ikke spiser nok: at du erstatter det med aminosyrerpiller, giver ikke nogen forskel, så længe du ikke indtager flere kcal end du forbrænder... Det er sådan set meget simpelt, men folk tror altid at de spiser ALT hvad de kan: men det viser sig ofte at være forkert

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster