Lidt info:
Jeg er 18 år, og 1.92 høj. Jeg startede med at træne d.1 januar 2010, hvor mit nytårs fortsæt var at det skulle være seriøst. Så jeg har trænet godt og vel lidt over halvandet års tid nu. Jeg vil prøve og logge så godt jeg nu kan, så vidt jeg nu husker det.
Da jeg startede ud med at træne vejede jeg vel en små 79 kg eller noget ligende, med en god computer form :-D
Update: Min vægt lige pt er nu 96, og skulle gerne falde, eftersom jeg er igang med at opnå en shredded fysik. Jeg er træt af at skulle æde som hest, for at vokse, så nu vil jeg prøve og lean gaine en smule imens jeg cutter, nu må vi se hvordan det sker :0)
Tænkte jeg lige ville opdatere mht. hvordan mit program eller trænings rutine fungere. (igen)
Rutinen, som udgangspunkt er stadig et 5 split, men det kan ske at jeg vælger at smide nogle muskelgrupper ind på andre dage, end et normalt 5 split. Det afhænger af lyst, og hvad jeg føler for på dagen. Så hvis jeg smider noget ekstra ind, bliver det som regel bare trænet en ekstra gang i ugen
Som udgangspunkt:
Mave: Hver anden, tredje dag.
Underarme: Får nok i sig selv, grundet ryg træning. Efter min egen mening.
Læg: Når lysten er til det, ikke noget jeg går op i som sådan.
Ellers bliver der som regel, trænet ryg, bryst, skuldre, ben for sig selv, medmindre der kommer mave ind selvfølgelig. Og så træner jeg som regel osse guns for sig selv, det sker at jeg smider et par øvelser ind på andre dage, men det er sjældent.
Jeg er nu begyndt på at lave cardio, eftersom mit nye mål er at blive shredded, det giver osse lidt motivation. Så der vil hovedsageligt blive lavet HIT / interval cardio, og ikke lange pas. Af gamle erfaringer, syntes jeg osse nu at interval cardio, er bedre.
Så det hele ser fornuftigt ud lige for tiden.
Diverse max løft (Bare for at skrive det)
Bænk press: 120kg x 1
Squat: 160 x 5 (til 90 grader) / 180kg x 1 (70-80 grader)
Dødløft: Fra gulvet 180kg x 3 / Fra rack 200kg x 1
Kan være jeg skriver mere på, som tiden forløber :0)

)