Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Altsaa mht hvad kommunen daekker, er det nok bedst du selv snakker med dem, for det er nok meget forskelligt. Ikke bare fra kommune til kommune men ogsaa fra sag til sag.
Hvis du virkelig foeler du kan og VIRKELIG foeler du vil, saa kan du vel goere det. Men hvis det er fordi du ikke maa spille hoej musik og have venner paa besoeg, saa synes jeg du skal taenke dig en ekstra gang om.
Der er ogsaa mange flere praktiske ting end bare at staa op og gaa i skole.
Tror der skal virkelig meget til foer kommunen vil styre dit budget og ligefrem soerge for din mad!! Saadan noget faar man sgu kun hvis man er narkovrag der ikke kan administrere sit eget liv..
Der er maaaaaaaaaaange tusind ting du skal soerge for naar du bor selv.. kommunen kommer sgu ikke og vasker dit toej og laver din mad, det tror sgu jeg ikke

Men spørgsmålet er om komunen kan dække det økonomisk nu hvor jeg er her af bestemte årsager?

Dingo skrev:Det var bare de ting du spurgte om, som var mere kommune relaterede end til det her forum.Men spørgsmålet er om komunen kan dække det økonomisk nu hvor jeg er her af bestemte årsager?
Saa det var mere det mit svar var baseret paa
Men det lyder til at du er meget afklaret med det og sagtens kan klare det.
Hvor meget har du snakket med kommunen om det?

WILD-ZYC skrev:hej med dig. jeg har også været på institution. jeg flyttede i lejlighed da jeg var 17 fordi jeg blev smidt ud af institutionen . men var så heldig at institutionen betalte det første år jeg boede i ungdoms bolig. så da jeg blev 18 røg jeg på kontant hjælp. jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet med at bo ude. og nu er jeg 19 og stadig på kontanthjælp. men ja institutionen betalte det første år ! . ved ikke lige hvor meget hjælp det var. men ja,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster